|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۷
»
کد خبر: ۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: فرد پیشنهادی برای پست وزارت آموزش و پرورش فردی کاملا شناخته شده و باتجربه در این بخش است به طوری که نیازی به حمایت ندارد.
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: فرد پیشنهادی برای پست وزارت آموزش و پرورش فردی کاملا شناخته شده و باتجربه در این بخش است به طوری که نیازی به حمایت ندارد.

حجت الاسلام «باقر بنابی» روز یکشنبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دفاع از «علی اصغر فانی» فرد پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرروش، افزود: فانی معلم بوده و تمام مراحل مدیریتی را به صورت پلکانی طی کرده است.

وی اظهار داشت: فرد پیشنهادی از بدنه مجموعه آموزش و پرورش است و تاکنون در اجرای طرحهای مهم در این وزارتخانه نقش بسزایی داشته است.

بنابی بابیان آنکه فرد پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرروش، اعتدال را به خوبی می شناسد ، تصریح کرد که او در بیشتر مسولیت هایی که تاکنون برعهده داشته، تیمی و جمعی عمل کرده زیرا به کار کارشناسی اعتقاد خاص دارد.

وی اضافه کرد: فرد پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش باتجربه و پخته است و به خوبی می داند که بی توجهی به کارشناسی مشکل اصلی کشور است.

این نماینده مردم در مجلس، با استناد به فرمایش حضرت علی(ع) مبنی بر انتخاب مسئولین متناسب با شاخصه های درایت، قوت و عدالت، گفت: فانی فردی است که فعالیت خود را از مدرسه شروع کرده تا به ریاست رسیده است.

این نماینده مجلس در ادامه با انتقاد از روند کند انتخاب استانداران، گفت: انتقاداتم در انتخاب استانداران همچنان در جای خود باقی است.

بنابی با نامناسب خواندن فضای سیاسی کشور، گفت: هم اکنون فضای سیاسی کشور، فضای خوبی نیست؛ زیرا از بیان برخی مطالب مربوط به این مباحث خجالت می کشم.

وی افزود: از نظر تقوای سیاسی خیلی کارها خوب پیش نمی رود و متاسفانه تهمت و افترا را در فضای سیاسی کشور شاهد هستیم.

نماینده مردم بناب در مجلس با اشاره به اینکه 34 روز از فصل پاییز گذشته ولی هنوز باران نباریده است، گفت: شاید شرایط اقلیمی در میزان بارندگی نقش داشته باشد اما آیا فضای سیاسی کشور هم باعث نباریدن نماد رحمت الهی نمی شود؟
منبع: ایرنا
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین