|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویر/ بازار دستفروش‌ها در آستانه سال نو

این روزها خیابان نادری اهواز شور و شلوغی خاصی دارد. نه تنها بازار لباس و… رونق گرفته بلکه دست‌فروشان سر تا سر بازار تا پاسی از شب بساط کرده و نیازهای عیدانه مردم را تأمین می‌کنند.

تصاویر/ مراسم تشییع پیکر پردیس افکاری

مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری پردیس افکاری صبح امروز، دوشنبه ۷ اسفند ماه با حضور خانواده مرحومه و جمعی از هنرمندان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا در کنار مهری ودادیان (بازیگر ) به خاک سپرده شد.

تصاویر/ مراسم ختم محمدرضا خباز

مراسم ختم محمدرضا خباز فعال سیاسی اصلاح‌طلب و نماینده ادوار مجلس ظهر دیروز در مسجد نور تهران با حضور چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب برگزار شد. اسحاق جهانگیری،مجید انصاری، نعیمی‌پور، محمدرضا عارف، بیژن نامدار زنگنه، محمود واعظی، حسین مرعشی، محسن امین‌زاده، احمد توکلی، الیاس حضرتی، مصطفی کواکبیان، جواد امام، حجت‌الاسلام هادی خامنه‌ای، محسن افشانی، مازیار بالایی ، حسینعلی امیری، ابطحی، حسین کروبی، حجت نظری از جمله حاضرین در این مراسم بودند.

تصاویر/ اختتامیه چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر

مراسم اختتامیه چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خزاعی رئیس سازمان، مجتبی امینی دبیر جشنواره فیلم فجر و صاحبان آثار سینمایی حاضر در جشنواره با اجرای محمد شهیدی‌فر برگزار شد.

تصاویر/ دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی ارتش با رهبر انقلاب

همزمان با دهه فجر و در آستانه فرارسیدن سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با حضرت امام خمینی (ره) در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

تصاویر/ حضور رهبر انقلاب در مرقد امام و گلزار شهدا

در آستانه دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح (چهارشنبه) در حرم امام خمینی (ره) و گلزار شهدا حضور یافتند. رهبر انقلاب در مرقد امام خمینی (ره) با قرائت فاتحه یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و یادگار ایشان را گرامی داشتند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هم‌چنین در مزار شهدای حادثه هفتم تیر و شهدای انفجار دفتر نخست وزیری در هشت شهریور سال ۱۳۶۰ حضور یافتند و یاد شهیدان بهشتی، رجایی، باهنر و یاران شهیدشان را گرامی داشتند. رهبر انقلاب اسلامی بر مزار شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم نیز حضور پیدا کردند. از جمله شهدایی که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برسر مزار آنها حاضر شدند، شهید «محمد امین صمدی» بود که اخیراً در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق به شهادت رسید.

تصاویر/ آوارگان غزه

بررسی آخرین آمار شهدا و زخمی‌ها در نوار غزه در پی تشدید حملات وحشیانه جنگنده‌ها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه این باریکه از افزایش این تعداد حکایت دارد.

تصاویر/ آتش سوزی در بیمارستان گاندی تهران

هتل بیمارستان گاندی تهران، عصر پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ طعمه حریق شد. عملیات اطفا حریق با تلاش مأموران چندین ایستگاه آتش نشانی انجام و آتش پس از حدود دو ساعت تلاش بی وقفه محار شد.

تصاویر/ تشییع پیکر استاندار آذربایجان شرقی

پیکر عابدین‌خرم استاندار آذربایجان شرقی از میدان شهدا تا میدان ساعت با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و مردم ولایتمدار تبریز تشییع و پس از اقامه‌ٔ نماز برای تدفین به ارومیه منتقل شد.

تصاویر/ بازسازی صحنه جرم قتل در بوستان نهج البلاغه

در نهایت گروهی از زورگیران و سارقان که در محدوده پارک نهج‌البلاغه فعالیت می‌کردند در عملیات ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند. پس از آن تحقیقات مشترکی بین کارآگاهان پایگاه دوم و اداره دهم پلیس آگاهی تهران انجام و منجر به کشف راز قتل مرد جوان شد. متهمان بازداشت شده پس از بازجویی‌ها متعدد در حالی که قصد انکار ارتکاب قتل را داشتند با توجه به مدارک و مواجهه حضوری با نامزد قربانی سرقت مرگبار مجبور به اعتراف شدند.

تصاویر/ شب برفی اردبیل

بارش برف در اردبیل با وجود همه مشکلات خود جلوه‌های زیبایی بویژه در دل شب‌های سرد اردبیل خلق کرده است.

تصاویر/ ماه سوم جنایت و کشتار در غزه

بمباران سه ماهه رژیم غاصب صهیونیستی بسیاری از مناطق ساحلی غزه را ویران کرده و تا امروز بیش از 23000 نفر از زنان، کودکان و مردم را به شهادت رسانده است.واین جنایات همچنان ادامه دارد.
1 صفحه
آخرین اخبار