|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۷
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پيامي، سالگرد عروج دانش آموزان و همراهانشان در سانحه واژگوني اتوبوس راهيان نور، ياد و خاطره اين دانش آموزان فقيد را گرامي داشت.
پيام علي اصغر فاني، در آيين سالگرد اين دانش آموزان از سوي نماينده ويژه سرپرست وزارت آموزش و پرورش قرائت شد.

فاني، در اين پيام خطاب به خانواده دانش آموزان آورده است: سوگ نونهالان زندگي تان و باغبانان فداكارشان را با چه واژه اي تسكين دهم؟ غم غنچه هاي پژمرده گلستان تان را با چه زباني تسليت گويم؟ دل گفت: وصالشان را به دعا باز توان يافت.

در اين پيام، سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: نمي دانم اما در شگفتم از بد مهري گردون، تنها به آسمان روي مي كنم و از او براي تان شكيبايي آرزو مي كنم.

وی، در پيام خود اولين سالگرد عروج دانش آموزان و معلمان بروجني را به خانواده داغ ديدشان تسليت گفت و تصریح کرد: خداوند روح آنها را قرين رحمت خويش گرداند و شما و ديگر بازماندگان را در زمره صابران قرار دهد.

يادمان نخستين سالگرد عروج دانش آموزان جان باخته بروجني در بازگشت از اردوهاي راهيان نور، با حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش، مسئولان استان چهارمحال و بختياري، شهرستان بروجن، خانواده جان باختگان و دانش آموزان دبيرستان پاسداران عفت بروجن در فرهنگسراي اين شهر برگزار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین