|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲
»
کد خبر: ۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۹
نشست مشترک معاون پارلمانی رئیس جمهور و معاونین دستگاه‌های اجرایی با سه وزیر پیشنهادی برگزار شد.
در این نشست 3 وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش به بیان سوابق و برنامه های خود پرداختند و معاونین دستگاه‌های اجرایی نیز در این نشست حضور داشتند سوالات و نقطه نظرات خود را درباره برنامه‌های این 3 وزیر پیشنهادی مطرح کردند.

حجت الاسلام انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در این نشست اظهار داشت:‌ روز یکشنبه 5 آبان ماه 92 رای گیری از 3 وزیر علوم تحقیقات و فناوری، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش صورت می گیرد.

در ادامه این نشست علی اصغر فانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش طی سخنانی اظهار داشت: یکی از مهم ترین اولویت ها در آموزش و پرورش نیروی انسانی است که متناسب توزیع نشده است.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش همچنین به توسعه مشارکت در آموزش و پرورش و ارتقاء کیفیت مدیریت آموزشگاهی اشاره کرد.

رضا فرجی دانا وزیر پیشنهادی علوم،‌تحقیقات و فناوری نیز اظهار داشت: برنامه وزارت علوم در 4 سال آینده با تکیه بر سند چشم انداز و سند 5 ساله توسعه و بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری، قوانین موضوع مجلس و سیاستگذاری های شورای انقلاب فرهنگی تدوین شده است.

وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: در 16 آیتم اهداف مختلف را تبیین کرده ایم و راهبردهای اجرایی برای رسیدن به آن بیان شده است.

صالحی امیری وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نیز یادآور شد: دوپینگ، آلودگی های مالی و اخلاقی حوزه ورزش را تهدید می کند.

وی اضافه کرد:‌ مهم ترین نیاز جامعه ورزش ما اخلاق و فرهنگ است چرا که برای تداوم حیات جامعه ورزش به بازسازی اخلاقی نیاز داریم.

صالحی امیری در ادامه سخنان خود به آموزش ورزش همگانی اشاره و تاکید کرد: این ورزش دارای استاندارد نیست.

وی با تاکید بر این‌که به یک عزت ملی در حوزه جوانان نیاز است گفت:‌اخلاق، دین، ازدواج، معیشت، مهارت آموزی و آسیب های اجتماعی از موضوعات مربوط به جوانان است که حداقل 23 دستگاه به مقوله جوانان مربوط است.

منبع: ایسنا
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین