|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۷
در جریان مسابقه دو تیم خزرمحمودآباد و دریای بابل در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال مازندران، " ایمان عزیز نیا " بازیکن تیم دریای بابل دچار ایست قلبی شد و جان باخت.
دیدار دو دوتیم عصر جمعه در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال مازندران در محمودآباد، تا دقیقه 22 بازی با دو گل به سود تیم دریای بابل در جریان بود که به یکباره " ایمان عزیز نیا" ، بازیکن تیم دریای بابل پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیمش نقش بر زمین شد و از حال رفت.
 
پس از این اتفاق بلافاصله  پزشک اورژانس با تنفس مصنوعی تلاش زیادی داشت تا حال عمومی این بازیکن را به حالت عادی برگردانند و هنگامی که شرایط جسمی او را حاد دیدند بلافاصله او را با آمبولانس حاضر در محل به بیمارستان محمودآباد انتقال دادند.
 
متخصصان بیمارستان محمودآباد نیز با وجود دادن شوک الکتریکی و سایر اقدامات پزشکی تلاش کردند تا "ایمان عزیزنیا " بازیکن جوان و خوش اخلاق را به زندگی بازگردانند ولی تلاش 40 دقیقه ای آنان جواب نداد و متأسفانه به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.
 
پیکر این جوانان ناکام هم اکنون در سردخانه شهر محمودآباد است و  زمان و مکان تشییع جنازه این بازیکن اعلام خواهد شد. این دیدار در پایان با نتیجه  3 بر 2 تیم دریای بابل برابر خزر محمودآباد خاتمه یافت.
 
در سال های گذشته در فوتبال جهان "مارک ویوین فو" ملی پوش کامرونی در سال2003 در نیمه نهایی جام کنفدراسیونها مقابل کلمبیا ، پائولو سرجیو الیویرا داسیلوا سرژینیو مدافع برزیلی سائو کائتانو در سال 2004 ، "آنتونیو پوئرتا" بازیکن تیم سویا اسپانیا در تابستان سال 2007 و"پیرماریو موروسینی" درفروردین ماه سال 91  بر اثر ایست قلبی در جریان مسابقه جان باخت.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین