»
کد خبر: ۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲
نایب رییس مجلس شورای اسلامی از دولت خواست تا تمهیداتی را فراهم کند که تا تاریخ 24 آبان وزارتخانه ورزش و جوانان وزیر داشته باشد.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی از دولت خواست تا تمهیداتی را فراهم کند که تا تاریخ 24 آبان وزارتخانه ورزش و جوانان وزیر داشته باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد در پاسخ به اخطار سلیمی نماینده محلات در مورد معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در موعد قانونی گفت: دولت برای معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان تا 24 آبان وقت دارد و در واقع مهلت سه ماه سرپرستی بر وزارتخانه 24 آبان به اتمام می‌رسد با این اوصاف تقریبا هنوز زمان برای اشتغال به کار وزیر وجود دارد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید ترتیبی اتخاذ کند تا اینکه وزیر در وزارتخانه ورزش و جوانان در تاریخ 24 آبان بعد از اخذ رای اعتماد وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده محلات با استناد به اصل 135 قانون اساسی در اخطاری گفت که طبق قانون رییس جمهور باید برای وزارتخانه‌ها وزیر معرفی کند و از طرف دیگر حداقل مدت سرپرستی یک وزارتخانه سه ماه است.

وی افزود: از آنجا که هفته آینده هفته تعطیلی مجلس برای سرکشی حوزه‌های انتخابیه است و همچنین سه ماه سرپرستی وزارت ورزش و جوانان نیز رو به اتمام است،‌اگر وزیر پیشنهادی تا پایان هفته معرفی نشود این موضوع با اصل 135 مغایرت دارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین