|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۷
کد خبر: ۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۳
سرپرست سابق وزارت ورزش وجوانان گفت:اعتقاد من براین است که این وزارتخانه توسط یک فرد اداره نخواهد شد، بلکه نیازمند خرد و مدیریت جمعی است.
«سید رضا صالحی امیری» در حاشیه جلسه معاونین وزارت ورزش و جوانان که با حضور «محمد شریعتمداری» سرپرست جدید این وزارتخانه برگزار شد،افزود: تعامل و پذیرش نگاه دیگران به مفهوم عقل جمعی و استفاده از همه ظرفیت های این وزارتخانه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان، وزارتخانه بزرگی است و حداقل هفت میلیون ظرفیت رسمی ورزشی و 23 میلیون جوان دارد که این ظرفیت بزرگ را باید به خدمت گرفت تا وزارت ورزش و جوانان به سمت اهداف متعالی حرکت کند و تمام تلاش من تحقق اهداف بود.

صالحی امیری در خصوص ویژگی های این وزارتخانه نیز گفت : سرمایه انسانی بزرگی که این وزارتخانه دارد در هیچ دستگاه دیگری وجود ندارد که این امر می تواند موجب جهش در کشور شود و نکته دوم اینکه جامعه ورزش جامعی با کرامت، با اخلاق و با هویتی است و باید همگان کرامت این جامعه را ارج نهند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در این فرصت به همه عزیزان درسراسر کشور،فدراسیون ها و هیات های ورزشی، کارکنان ادارات ورزش و جوانان در سراسر استانها، مدیران، کارکنان، کمیته ملی المپیک وهمه کسانی که در حوزه ورزش و جوانان فعالیت می کنند عرض سلام و ادب دارم و از همکاری و حمایت صادقانه آنان قدردانی می کنم.

سرپرست سابق وزارت ورزش وجوانان ادامه داد: فعالیت ما طی این مدت مبتنی بر منطق هدفمند، با برنامه و رویکرد ها نیز برای ثبات در وزارتخانه، تحقق نظام برنامه ریزی، ایجاد یک نگاه بلند مدت به ورزش و جوانان و تلاش برای انسجام سازمانی بود.

وی ایجاد ساز و کار منابع جدی برای گسترش فعالیت های سازمان و اخذ منابع از سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای پاسخگویی به نیازها و آمادگی برای اعزام تیم ها به اینچئون کره جنوبی و المپیک برزیل را از دیگر اهداف این وزارتخانه در دوره مدیریت خود ذکر کرد.

وی با بیان اینکه از روز گذشته در ریاست جمهوری مشغول به کار شده است، گفت: به عنوان یک خدمتگزار هرتوانی که داشته باشم در اختیار جامعه ورزش خواهم گذاشت.

دراین جلسه مجموعه وزارت ورزش وجوانان، کارکنان، مدیران ومعاونین از تلاش های «سیدرضا صالحی» سرپرست سابق این وزارتخانه تقدیر و تشکر کردند.

« رضا صالحی امیری» روز یکشنبه گذشته نتوانست به عنوان وزیر ورزش و جوانان از مجلس رای اعتماد بگیرد؛ این دومین باری است که وزیر پیشنهادی دولت تدبیر و امید برای تصدی این وزارتخانه از مجلس رای اعتماد نمی گیرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین