|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۶
کد خبر: ۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳
سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت : تمام انتصابات و تصمیم‌های صالحی امیری مورد تایید بنده است و تا زمان انتخاب وزیر ورزش و جوانان دولت یازدهم از کمک و نظر او بهره مند خواهیم بود.
محمد شریعتمداری امروز در جلسه شورای معاونان این وزارتخانه گفت: دکتر صالحی امیری در مدت 66 روز بنیان‌های ارزشمند و ماندگاری را در حوزه ورزش و جوانان بنا نهاده‌اند که ما قصد داریم این مسیر موفق را ادامه دهیم. تمام انتصابات و تصمیم‌های دکتر صالحی امیری مورد تایید بنده است و تا زمان انتخاب وزیر ورزش و جوانان دولت یازدهم از کمک و نظر او بهره مند خواهیم بود.

سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در سایه قرار گرفتن موضوع جوانان همان قدر تاسف برانگیز است که به محاق رفتن موضوع ورزش. ادغام دو حوزه ورزش و جوانان از ابتدا معنی دار بوده به همین دلیل این دو بحث باید در کنار هم دیده شوند.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان هم چنین از تشکیل گروه‌های فکری در حوزه جوانان و ورزش خبر داد و افزود: این گروه‌های فکری به خوبی می‌توانند ارتباط لازم را با حوزه و دانشگاه برقرار کنند و در سایه همکاری موثر و مناسب زیربنایی ماندگار برای این بخش فراهم شود.

در این نشست سیدرضا صالحی امیری، محمد شریعتمداری را فردی دلسوز و با برنامه خواند و گفت: مطمئنا حضور ایشان در وزارت ورزش و جوانان و همراهی معاونان و مدیران این وزارتخانه با ایشان روزهای موفقی را برای دو حوزه ورزش و جوانان ایران رقم خواهد زد.

منبع:پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین