|
|
امروز: چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
»
کد خبر: ۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳
بررسی صلاحیت «سید رضا صالحی امیری» وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
بررسی صلاحیت «سید رضا صالحی امیری» وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

صالحی امیری سومین و آخرین وزیری است که نمایندگان بعدازظهر امروز صلاحیت و برنامه های وی را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی می کنند.

نمایندگان مجلس از صبح امروز صلاحیت «علی اصغر فانی» وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و «رضا فرجی دانا» وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری را بررسی کردند.

رضا صالحی امیری در سال 1340 در شهرستان بابل به دنیا آمد. وی پس از پیروزی انقلاب راهی جبهه های جنگ تحمیلی شد و همزمان تحصیلات عالی را در دانشگاه آغاز کرد.

صالحی امیری کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم سیاسی و دکتری خود را در رشته مدیریت به پایان رساند و همزمان تدریس در دانشگاه های مختلف را آغاز کرد. رساله دکترای او با نام «مدیریت تنوع قومی در ایران و جهان» است.

وی به عنوان مدیر گروه مقطع کار شناسی ارشد مدیریت امور فرهنگی، معاون پژوهش های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک و استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات بوده و مقالاتی در حوزه های فرهنگی ـ اجتماعی و سیاست خارجی در سمینارها و همایش های کشوری ارائه کرده است.

صالحی امیری در ضمن کتاب هایی را با عنوان مدیریت منازعات قومی در ایران، مبانی سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی، مفاهیم و نظریه های فرهنگی، سرمایه اجتماعی، انسجام ملی و تنوع فرهنگی، فرهنگ و مدیریت سازمان های فرهنگی را تالیف کرده و ده ها مقاله علمی و پژوهشی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی نگاشته است.

وی، ریاست کمیته اجتماعی شورای عالی امنیت ملی، عضو هیات رییسه مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، عضویت هیات امنای مؤسسه مطالعات راهبردی وابسته به وزارت علوم، عضویت شورای اجتماعی کشور و عضویت شورای اطلاع رسانی دولت خدمت را در کارنامه فعالیت خود دارد.

صالحی امیری درحال حاضر سرپرستی وزارت ورزش و جوانان و معاونت پژوهش های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را به عهده دارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین