»
کد خبر: ۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۲
در سالروز هفته دفاع مقدس مقرر بود پیام تبریکی توسط ایشان انتشار یابد.

بدلیل محتوای نامناسب متن دریافتی که توسط یکی از خبرنگاران برای ایشان ارسال شده بود و موجب تألم خاطر ایشان گردیده بود ، تصمیم گرفتند متن پیام تبریک خود را در قالب جوابیه ای بدین گونه منتشر نمایند:

 

پیام خبرنگار:

 

به یاد تموم جوان هایی که با عشق دفاع از منافع ملی گرفتار آتش جنگ افروزی شدند که انبار هیزم خودخواهی رهبران برافروخته نگهش داشت.همچنان بعداز ۳۳ سال، یاد خلوص نیت و مظلومیت شان، گرامی.

 

 

پاسخ محمد شریعتمداری:

 

برادر من دانشجوی کارشناسی ارشد و دارای همسر و فرزندی نه ماهه بود و پس از بارها حضور در خط مقدم سرانجام در هجدهم فروردین ماه سال شصت و شش به شهادت رسید.

او که از متفکرین جوانان زمان خود ، نویسنده و شاعری خوش ذوق و توانا بود ، بخوبی راهش را میشناخت ،  با اراده خود و برای مبارزه با ظلم در دفاعی که مقدس میدانست شرکت کرد ،  در آخرین عملیات قبل از  زدن به خط دشمن ،  نواری از او در ده دقیقه ضبط شده ، که در این نوار او به حقایق آن دفاع مقدس  شهادت  داده و رفته است.

لذا اگر به حرمت خون آن شهیدان معتقدید ، باید در نگارش حرف به حرف و کلمه به کلمه درباره آنها دقت کنید.  مباد که از سر دلسوزی برایشان،  آنها را مشتی فریب خورده بنامید که بازیچه شده اند ، که  در اینصورت ، مظلومیت آنها گریبانتان را خواهد گرفت.

 

در خاطرم شد زنده ياد فاطميون

ياد شلمچه ياد مهران ياد مجنون

ياد شهيدانى كه حق را برگزيدند

با رمز يا زهرا(س) حماسه آفريدند.

هفته دفاع مقدس مبارک

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین