کد خبر: ۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹
مدیرعامل باشگاه استقلال مخالف خداحافظی فرهاد مجیدی پس از بازی امروز است.

علی فتح‌الله زاده درباره شایعه خداحافظی مجیدی از استقلال پس از بازی امروز مقابل مس کرمان گفت‌: روز گذشته میرشاد ماجدی با من تماس گرفت و اعلام کرد که فرهاد مجیدی پس از بازی امروز مقابل مس می‌خواهد خداحافظی کند.

وی تاکید کرد: کاپیتان تیم ما خبر داده سنش بالا رفته نمی‌تواند کمک زیادی به استقلال کند .علاوه بر آن مجیدی گفته است که می‌خواهد در کلاس مربیگری‌اش در انگلیس شرکت کند و برای گرفتن کارت مربیگری در یک تیم انگلیسی به مربیگری بپردازد اما من معتقدم این مسئله تلفنی قابل حل نیست.

وی گفت: مجیدی اگر می‌خواهد خداحافظی کند باید با من صحبت کند حتی اگر کاپیتان ما با بنده رودربایستی دارد.

فتح‌الله‌زاده تاکید کرد: فرهاد مجیدی از بزرگان باشگاه استقلال است اگر قرار باشد که موافقتی با خداحافظی این بازیکن انجام شود باید کادر فنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه برایش برنامه‌ریزی کند و این خداحافظی ناگهانی اصلا شایسته این بازیکن نیست. ما باید به هوادارانمان بگوییم که  چه طور می‌خواهد مجیدی از فوتبال خداحافظی کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما با این خداحافظی مخالفید گفت:‌ من در این شرایط اصلا خداحافظی را صلاح نمی‌دانم امروز ما با مس کرمان بازی داریم . من یک سوال دارم آیا حیف نیست مجیدی به عنوان یکی از اسطوره‌های فوتبال از استقلال خداحافظی کند جایی که هوادارانمان نیستند. من معتقدم اگر وی می‌خواهد از فوتبال برود باید مراسم خداحافطی‌اش با خیل عظیم هواداران آبی پوش باشد.

منبع: فارس
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین