|
|
امروز: چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: نظری درباره صحبت‌های دایی پس از دربی ندارم چون در حدی نیستم که پاسخ او را بدهم.
حنیف‌ عمران‌زاده درباره دیدار استقلال مقابل پرسپولیس، انتقاد تماشاگران، دیدار آبی‌پوشان با ذوب‌آهن و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که مشروح آن در زیر می‌آید:

* بعد از بازی مقابل پرسپولیس گفتی دربی بدی نبود. هنوز هم همین حرف را می‌زنی؟
آنهایی که می‌گویند بازیکنان با استرس بازی کردند، کسانی بودند که خودشان به بازیکنان استرس دادند. در این مدت رسانه‌ها خیلی به دربی پرداختند. ضمن اینکه معتقدم دربی بازی بدی نبود و 2 تیم چندین موقعیت روی دروازه‌های هم داشتند. فکر می‌کنم تماشاگران راضی به خانه خود برگشتند!

* مطمئنی تماشاگران راضی به خانه برگشتند؟
تماشاگران مساوی می‌خواستند یا شکست؟! فوتبال همین است و نباید این همه حرف و حدیث درباره آن مطرح شود. می‌گویند بازیکنان میلیاردی خوب بازی نکردند. کدام پول میلیاردی؟ ما که در استقلال پولی ندیدیم.

* گفته می‌شود فتح‌الله‌زاده پاسخ تلفن بازیکنان را نمی‌دهد. درست است؟
من با حاجی تماس نگرفته‌ام اما روز گذشته به دفتر کارش رفتم. چکی در دست دارم که به احترام فتح‌الله‌زاده تاکنون چیزی نگفته‌ام. چکی که به من دادند به شخص دیگری تحویل دادم و برای اینکه فتح‌الله‌زاده خراب نشود از آن شخص خواهش کردم چک را نزد خودش نگه دارد و آن را برگشت نزند.

* بین 2 نیمه بازی با پرسپولیس با محمدرضا خلعتبری صحبت می‌کردی. چیز خاصی به هم می‌گفتید؟
چیز خاصی نبود و با هم شوخی می‌کردیم.

* آیا برای هم کری می‌خواندید؟
نه، کری برای جوان‌ها است نه ما!

* سیدمهدی سیدصالحی گفته اگر در صحنه‌ای حنیف عمران‌زاده تکل نمی‌زد، با رحمتی تک به تک می‌شد. با توجه به بازی خوبت در دربی به نظر می‌رسید تمرکز زیادی کرده بودی ...
بحث تمرکز داشتن نبود. این بازی برای تماشاگران حساس بود و سعی کردم با همه وجود در زمین کار خودم را انجام دهم. خدا را شکر به کمک امیرحسین صادقی و پژمان منتظری روز خوبی در دفاع پشت سر گذاشتیم.

* پیام صادقیان مصاحبه کرده و گفته در زندان برای حنیف عمران‌زاده کمپوت می‌برم. چه صحبتی درباره اظهارات صادقیان داری؟
صادقیان جوان است و بچه. او به خاطر انگیزه زیادی که در پرسپولیس دارد این نوع مصاحبه‌ها را انجام می‌دهد. نمی‌خواهم به خاطر بچه بودنش جواب او را بدهم!

* علی دایی معتقد بود پرسپولیس بهتر از استقلال بازی کرد...
نظری درباره صحبت‌های دایی ندارم چون در حدی نیستم که پاسخ او را بدهم.

*نظرت در مورد بازی روز پنج‌شنبه استقلال مقابل ذوب‌آهن چیست؟
ذوب‌آهن تیم خوبی دارد و در زمین خودش باید با ما بازی کند. مطمئناً بازی سختی داریم. برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نیفتیم به دنبال گرفتن 3 امتیاز این بازی هستیم و هم اینکه روحیه خوبی برای بازی برگشت مقابل بوریرام کسب کنیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین