کد خبر: ۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰
عضو هيئت مديره باشگاه استقلال گفت:با کفاشيان و صالحي در مورد تک امتياز کسر شده از استقلال صحبت کردم و به آنها گفتم تماشاگران اينگونه نبايد تنبيه شوند.
تدبیر و امیدحسن زماني در خصوص جلسه‌اي که دو روز پيش در هيئت‌مديره باشگاه استقلال تشکيل شد اظهار داشت: مباحث مختلفي در اين نشست مطرح شد که بحث اول آن به رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب بر مي‌گشت که هيئت مديره مصوب کرد از اين پس البسه مورد نياز باشگاه از توليدات داخلي باشد و قرارداد با شرکت خارجي کن‌لم‌يکن شود.
 
وي در ادامه گفت: دومين بحث حمايت از کادر فني و فتح‌الله‌زاده بود که با توجه به نتايج خوب تيم هيئت‌مديره از زحمات اين عزيزان و تمامي بازيکنان تشکر کرد.بحث سوم نيز به تک‌امتيازي بود که از استقلال کسر شده و قرار است باشگاه از طريق قانوني اين موضوع را پيگيري کند تا حق هواداران ناديده گرفته نشود.
 
عضو هيئت‌ مديره باشگاه استقلال در خصوص اينکه باشگاه چه اقدامي در رابطه با کسر تک‌امتياز گرفته است، گفت: من به شخصه با کفاشيان و صالحي رئيس کميته استيناف صحبت کردم و با آنها در خصوص کسر يک امتياز حرف زدم. تماشاگران سرمايه ملي محسوب مي‌شوند و نبايد آنها را اينگونه تنبيه کنيم. فکر مي‌کنم باشگاه به اقدامات قانوني‌اش در اين زمينه ادامه دهد، چون همانطور که اشاره کردم خواستار حق باشگاه و هواداران هستيم.
 
زماني افزود:‌خواهش من از فدراسيون و سازمان ليگ اين است که فشار را از روي دوش بازيکنان تيم بردارند هرچند جا دارد از آنها تشکر کنم که بازي روز پنجشنبه به شنبه موکول شد. باشگاه استقلال هميشه در سطح ملي خدمتگذار بوده و از اين راه از هيچ کوششي فروگذار نخواهد بود.
 
زماني در پايان خطاب به مسئولان و کادر فني تيم ملي گفت: از کي‌روش خواهش مي‌کنم سرمايه بزرگي مثل رحمتي را ناديده نگيرد و از او مجدداً دعوت کند تا شاهد همه پتانسيل‌ها در سطح ملي باشيم.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین