|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸
دو رئیس جمهور سابق ایران به دو تیم مطرح پایتخت علاقمند هستند.

برای خیلی‌ از مردم جالب است که بدانند چهره‌های مطرح طرفدار کدام تیم هستند. حضور محمد خاتمی در مراسم بزرگداشت ناصر حجازی باعث شد تا روزنامه خبر ورزشی مطلبی در خصوص علاقه چهره های مطرح به تیم های فوتبال منتشر کند که این مطلب را در زیر می خوانید:
محمد خاتمی: با پسرم که استقلالی است کل کل دارم
سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور اسبق ایران که محبوبیت زیادی در بین مردم دارد، پرسپولیسی است. او پس از پایان دولتش برای تشکر و قدردانی از کارکنان مؤسسه ایران به آنجا رفته بود. وقتی خبرنگار از خاتمی پرسید که پرسپولیسی هستید یا استقلالی، با خنده گفت: با پسرم که استقلالی است کل کل دارم. همین جمله به خوبی گویای آن است که رئیس جمهور پیشین و حامی حسن روحانی را باید یک پرسپولیسی دانست.
محمود احمدی نژاد: استقلال را قهرمان کنید
ابتدا گفته می شد او پرسپولیسی است ولی بعد شنیده شد استقلالی است. شایعه دوم اتفاقاً درست از آب درآمد در تأیید استقلالی بودن احمدی نژاد همین بس که سال گذشته وقتی به اردوی تیم ملی رفته بود، رو به نکونام گفت: استقلال را قهرمان کنید! ۴ سالی است قهرمان نشده اید. محمد رویانیان نیز در مصاحبه ای نوروزی تاکید کرد که احمدی نژاد چند بار برایش کری خوانده است!
کی‌روش : من قرمز هستم
ایرانی ها هم اخلاق جالبی دارند. مثلاً فقط لازم است بگویید پدر فلان خواننده معروف دنیا یا فلان بازیگر ایرانی است، تا قند در دلشان آب شود. به خاطر همین عادت، طبیعی بود که با ورود کی‌روش به ایران سریعاً او را به آبی یا قرمز بچسبانند. مدتی بود که وی برای دیدن اغلب بازی‌های استقلال به ورزشگاه می‌رفت و از همانجا شایعه درست کردند که طرفدار آبی است. وقتی هم که پرسپولیسی ها را با وجود رتبه بد این تیم در جدول به تیم ملی دعوت کرد انگ قرمز بودن را به اون چسباندند. واکنش کی‌روش در قبال این شایعات جالب بود: «هر جور حساب کنید من به قرمز نزدیک ترم، از بنفیکا بگیرید تا منچستریونایتد، اتفاقا من از آبی خوشم نمی آید، مخصوصا از نوع منچسترسیتی اش!»
رویانیان: با قلعه‌نویی رفیقم ولی استقلالی نیستم
از رویانیان یک مصاحبه به یادماندنی در زمانی که رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بود موجود است با این محتوا که «من استقلالی هستم». بعدها او مدیرعامل پرسپولیس شد و رقیبش در استقلال بارها اعلام کرد که رویانیان استقلالی و از خودمان است اما وی استقلالی بودنش را تکذیب کرد و گفت: قبلا با قلعه نویی رفاقت زیادی داشتم به خاطر همین به استقلالی ها نزدیکتر بودم. همین الان هم با قلعه نویی رفیقم و گهگاهی تلفنی حرف می زنیم. این رفاقت اصلا ربطی به فوتبال ندارد.
علی فتح ا...زاده: خونم آبی است نه قرمز
در تاریخ فوتبال خوی، یک نکته جالب وجود دارد و آن حضور علی فتح الله زاده در تیم پرسپولیس خوی است. قرمزها با همین اهرم، مدام به او فشار می آورند که چرا در استقلال است و ا نشاءا... یک روز به تیم محبوبش پرسپولیس برمی گردد. رویانیان در این باره می گوید: بله. ایشان پرسپولیسی بوده. ما که در استقلال عضو نبودیم می گویند استقلالی هستیم ولی ایشان که در پرسپولیس خوی بوده پس چطور استقلالی است؟ ایشان آرزو دارد که به پرسپولیس بیاید. ایرادی ندارد می تواند بیاید معاون من شود! فتح الله زاده در این خصوص می گوید: خون من از بچگی آبی بوده است!


منبع:افکارنیوز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین