|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۸
کد خبر: ۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۸
علی فتح الله زاده می گوید اتفاقی که برایش در فرودگاه امام افتاده به دلیل ممنوع الخروجی نبوده است.
علی فتح الله زاده مدیر استقلال از سفر به همراه تیمش به تایلند باز ماند. او که با بازیکنانش بود ، نتوانست به دلیل پاره ای از مشکلات سوار پرواز تاخیردار استقلال شود . بعد از این اتفاق ، آنهایی که آن لحظه همراهش بودند می گفتند یکی از چک هایی که به امیرآبادی داده است ، برگشت خورده و ممنوع الخروجش کرده اند اما مدیر استقلال خودش می گوید این بار مشکلش خروجی نبوده .
او در این باره می گوید:« من مهر خروج را روی پاسم زدم و از گیت رد شدم اما آن طرف گیت متوجه شدم ، همکارانم نتوانستند دلارهای لازم را برای سفر تیم فراهم کنند. دلارهایی که اگر تیم قرار باشد از تایلند به کره برود نیاز است. برای همین برگشتم و دوباره پاسم مهر ورود خورد . این ناهماهنگی باعث شد بچه هایی که بعد از من رسیدند برای شان سئوال هایی ایجاد شود و این بحث ها به وجود آمد.

او ادامه داد:« البته این بار چکم برگشت نخورده اما هیچ بعید نیست بار بعد این اتفاق برایم بیفتد. چون برای باشگاه که ریالی هم پول در حسابش نیست از چک های شخصی خودم خرج کردم. فعلا دنبال این هستم تا بتوانم پولی از دوستانم قرض بگیرم و انشاالله یکشنبه یا دوشنبه شب همراه مقداد نجف نژاد به تایلند می رویم تا در کنار تیم باشیم. »
او سپس یکی از شوخی های معروفش را هم با محمد رویانیان می کند و می گوید:« راستی حاجی جان ! به این آقای رویانیان بگویید یک هفته دیگر مسافرت بماند پرسپولیس می رسد صدر جدول. از وقتی رفته مسافرت تیمشان روی دور افتاده و همه تیم ها را می برد!»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین