|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷
مدیرعامل باشگاه استقلال با تمجید از عملکرد اعضای مجمع فدراسیون فوتبال گفت: مجمع به خوبی نظرش را به فدراسیون تحمیل کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با تمجید از عملکرد اعضای مجمع فدراسیون فوتبال گفت: مجمع به خوبی نظرش را به فدراسیون تحمیل کرد.

علی فتح‌الله‌زاده در خلال مجمع فدراسیون فوتبال درباره‌ی تصمیم این مجمع برای بودجه‌ی سالانه‌ی فدراسیون فوتبال گفت: مجمع امروز بسیار داغ و پرجنب و جوش بود. مجمع این‌گونه خوب است چون اعضایش با چشم بسته رای نمی‌دهند و برای هر چیزی دقت می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز مجمع نظر خودش را به فدراسیون تحمیل کرد و قرار شد که بودجه‌ی سالانه توسط یک گروه شش نفره علاوه بر هیات رییسه‌ی فدراسیون مجددا بررسی شود و در صورت تایید این دو گروه به تصویب برسد.

شش نفری که برای بررسی مجدد بودجه انتخاب شدند به این شرح هستند: شیخ سفلی (بازرس مجمع)، منصور قنبرزاده، امیر عابدینی، علی فتح‌الله‌زاده، علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد و صادق رییسی‌کیا.

مدیرعامل استقلال در ادامه درباره بحثی که در مجمع بین درودگر و کفاشیان در گرفت، گفت: بحث بر سر خرید ساختمان‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود که برخی چون درباره‌اش اطلاع ندارند می‌گویند چرا دولت پول خرید آن ساختمان‌ها را مستقیما به باشگاه‌ها نداد. در حالی که اگر آن‌گونه می‌شد دیوان محاسبات ایراد می‌گرفت. ضمن این‌که قیمت هرکدام از آن ساختمان‌ها حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان بود که نیمی از آن را هم خود باشگاه‌ها پرداخت کردند.

فتح‌الله‌زاده درباره‌ی خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال اظهار کرد: پیش از این یک بار این خبر در روزنامه چاپ شده بود که مجیدی از شنیدنش ناراحت شد و گفت شکایت می‌کنم. شاید پس از آن اتفاق دیگری افتاده که باز هم بحث خداحافظی او مطرح شده است. به هر حال او به من چیزی نگفته و باید با او صحبت کنم.

مدیرعامل استقلال هم‌چنین درباره‌ی سوءاستفاده‌ی یک فیلم خارجی از نام ناصر حجازی برای نشان دادن یک تروریست گفت: نامه‌ای تنظیم کرده‌ایم که به سفیر محترم سوئد تحویل دادیم و در آن گلایه‌ی خود به هوادارانمان را اعلام کردیم. شایسته نیست که با نام یک شخصیت اسطوره‌ای این‌گونه بازی شود.
منبع: ایسنا
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین