|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۰
»
کد خبر: ۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱
مريم قجر عضدانلو شنبهاي که گذشت بعد از فراخواني گسترده نشستي ترتيب داد تا از رابطه نزديکش با رژيم صهيونيستي رونمايي کند و ضمن سخنراني در خصوص آبروريزي سقوط آبکي پادگان اشرف، عصبانيت خود را از روند مذاکرات هستهاي ايران برملا سازد. نوع ادبيات و همچنين واکنش مريم قجر به دور جديد مذاکرات ايران و 1+5 شباهت عجيبي به مواضع رژيم صهيونيستي و نتانياهو دارد.
به گزارش مجاهدین ، در این کنفرانس که به بهانه پنجاهمین روز سقوط مفتضحانه پادگان اشرف – ناموس منافقین – برگزار شد، چهره‌های سیاسی بازنشسته فرانسوی و آمریکایی و برخی کشورهای اروپا که در حال حاضر مسئولیتی ندارند نیز حضور داشتند!

مریم قجر (رجوی)  در این نشست نتوانست عصبانیت خود را از بی محلی و بی توجهی مجامع بین المللی آمریکایی و اروپایی نسبت به سقوط اشرف، اخراج منافقین از عراق و پاکسازی کمپ لیبرتی پنهان کند و در سخنانی با اشاره به سفر برنامه ریزی شده مالکی به آمریکا گفت چرا آمریکا از مالکی نمی‌خواهد گروگانها را فورا آزاد کند؟ چرا می‌خواهد یک قاتل و جنایتکار را در کاخ سفید بپذیرد؟ مسئولیت جان گروگانها و اعتصاب ‌غذا‌کنندگان در کمپ لیبرتی و ۵شهر دیگر جهان و مسئولیت تمام عواقب انسانی و سیاسی آن با آمریکا و اتحادیه اروپا و سازمان ملل است که برخلاف وظایف قانونی خود، بی‌عملی و سکوت در پیش گرفته‌اند.».

وی البته در این نشست نیز مانند دو سال گذشته هیچ سخنی از مسعود رجوی به میان نیاورد تا همچنان غیبت مرموز سرکرده گروهک منافقین سوال برانگیز باشد. او همچنین از نزاع مردم و مسئولان شهر کلن بر سر «نخواستن منافقین» برای پذیرش ۷۰ نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین نیز حرفی به میان نیاورد تا میزان محبوبیت این گروهک رو به موت، در قلب اروپا نیز مشخص نشود.

با این حال مریم قجر نتوانست حتی عصبانیت خود را از روند رو به رشد مذاکرات هسته ای ایران پنهان کند و هشدار داد: هر توافقی که توقف سانتریفیوژها و تعطیلی کامل سایتهای اتمی و وا داشتن آخوندها به امضای پروتکل الحاقی را شامل نشود، نتایج معکوس به بار می‌آورد.

البته در گزارش منافقین هیچ اشاره ای نشده که دیگر حضار مدعی شده آیا سخنرانی کردند و اگر آری، چه گفتند؟ تنها به خط و نشان کشیدن حضار برای جامعه جهانی اشاره شده است که در آن از مجامع جهانی درخواست شده برای حفاظت از کمپ لیبرتی در عراق تلاش کنند و گول مذاکرات ایران را نخورند!

در این نشست مسئولانی از برخی کشورهای اروپایی و امریکایی حضور داشتند که حداقل ۳ سال است هیچ مسئولیتی در کشورشان ندارند و به لطف منافقین به شغل شریف حضور در نشست های تروریست ها اشتغال دارند! اشخاصی مانند وزیر کشور فرانسه (۲۰۰۲-۲۰۱۱)،  رئیس حزب دموکرات (۲۰۰۱- ۱۹۹۹) و فرماندار پنسیلوانیا (۲۰۱۱-۲۰۰۲), وزیر دادگستری آمریکا (۲۰۰۹ – ۲۰۰۷)؛، وزیر دادگستری و دادستان از کانادا (۲۰۰۳-۲۰۰۶) و…

منبع:صاحب نیوز

در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین