|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
»
کد خبر: ۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲
عضو شوراي مركزي حزب اسلامي كار با بيان اينكه شايد مصلحت اين دور از مذاكرات، محرمانه‌ماندن موقت نتايج باشد، گفت: به طور قطع ایجاد ارتباط مستقیم و بيان صريح مواضع برای کسانی که از واسطه‌گری‌هاي سياسي سود می‌برند، مشکل ایجاد مي‌كند.
"سهیلا جلودارزاده" با اشاره به واکنش گروهی از مردم کشور مبنی بر لزوم شفاف‌سازی مواضع در مذاکرات اخیر هسته‌ای اظهار داشت: انتخاب یک رئیس‌جمهور در دنیای امروز منافع و مصالح ملت‌ها را در تقابل بعضی کشورها قرار می‌دهد؛ اين مهم برای پیشبرد روابط خارجي و رقابت بین ابرقدرت‌ها نباید دستخوش مسائلی شود که کشور را بازیچه قدرت‌های دیگر كند.
 
وی با تاكيد بر اینکه نتايج مذاکرات گذشته دولتمردان ما در رابطه با عراق و افغانستان نیز مطرح نشد و کسی هم اعتراضي نکرد، ادامه داد: دولت، منتخب ملت و مورد اعتماد نهادهای حکومتی است که از مردم نشات گرفته و نباید اعتراضی هم صورت گیرد چراکه مصلحت این دوره مذاکرات هسته‌ای ما این بوده است.
 
جلودارزاده با بيان اينكه شايد مصلحت اين دور از مذاكرات محرمانه‌ماندن موقت نتايج باشد،  بيان داشت: در برخي رقابت‌های سياسي و بین قدرت‌ها اين مصلحت وجود دارد چراكه  به طور قطع ایجاد ارتباط مستقیم و بيان صريح مواضع  برای کسانی که از واسطه‌گری‌هاي سياسي سود می‌برند، مشکل ایجاد مي‌كند.

 وي با بيان اينكه برخي واسطه‌گران سياسي و قدرت‌هاي جهاني، حل مسائل هسته‌ای ما را نمی‌خواهند، گفت: يكي از دلايل مسکوت ماندن نتايج مذاكرات هسته‌اي اين است كه آنان براي سقوط نظام اسلامي تلاش مي‌كنند، بنابراین در صورت آگاهی از روند مذاکرات هسته‌اي  احتمال کارشکنی وجود دارد.
 
جلودارزاده پايه و اساس  پيمان دولتمردان را  خواست و اراده ملت دانست و افزود: نتايج محرمانه مذاکرات بین تیم مورد اعتماد در داخل کشور و طرف‌های مذاکره کننده براي پيشبرد  بهتر  نتايج است، مردم حل مسائل كشور را خود از دولت خواسته‌اند و هرزمان که دولت خلاف مصالح و خواست مردم حرکت کرد باید واکنش نشان دهند.
 
عضو حزب اسلامی کار با بيان اينكه برداشت من از حرکت و واکنش مردم این است که آن‌ها به تیم منتخب خود اعتماد و اطمینان دارند،  خاطر نشان کرد: درخواست مردم ما حل هرچه سريعتر مسائل هسته‌اي است.
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین