|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۵
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد، او و اطرافیانش و افرادی که تحت مدیریتش هستند، دست به خلاف نمی‌زنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد، او و اطرافیانش و افرادی که تحت مدیریتش هستند، دست به خلاف نمی‌زنند.

علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر داماش اظهار داشت: بازی‌های بسیار حساسی را پیش رو داریم. این دیدار برای ما از حساسیت بیشتری برخوردار است، زیرا با تساوی که در دیدار قبلی به دست آوردیم کمی از صدر جدول فاصله گرفتیم و با تمام قدرت سعی می‌کنیم که 3 امتیاز بازی را با کمک هواداران کسب کنیم.

وی افزود: حضور تماشاگران می‌تواند مثمرثمر باشد و با همراهی آنها امکان پیروزی در زمین خودمان وجود دارد.

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط تیمش اظهار داشت: در یکی، دو هفته اخیر به دلیل اینکه 7-8 بازیکن‌مان در اردوی تیم‌های ملی بزرگسالان و امید حضور داشتند، تمرینات ناقصی را برگزار کردیم اما با این حال تلاش می‌کنیم بازی آبرومندانه‌ای را انجام دهیم و از تمام نیروهای‌مان مقابل داماش استفاده خواهیم کرد.

دایی با اشاره به وضعیت تیم داماش گیلان گفت: داماش تیم خوبی است و در 2، 3 هفته اخیر نیز نتایج خوبی کسب کرده است. بازی سختی پیش رو داریم ولی همانطور که گفتم تلاش می‌کنیم تا با حمایت هواداران این بازی را ببریم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا از ملی‌پوشان پرسپولیس که تعدادی از آنها برابر تایلند ثابت بازی کرده بودند، برابر داماش استفاده خواهد کرد یا خیر، گفت: دوست داشتم پیروزی تیم ملی را تبریک بگویم. به نظرم تیم ملی با وجود عدم انجام بازی‌های دوستانه و اردوهای تدارکاتی توانست در این دیدار پیروز شود که برای ما مهم بود. شرایط بازیکنان ملی‌پوش را هم باید امروز ببینیم که چگونه است و ببینیم کدام یک از آنها را می‌توانیم استفاده کنیم. به هر حال ما سعی می‌کنیم تا از تمام سرمایه‌های‌مان بهره ببریم و انتخاب بازیکنان بستگی به تمرینات امروز دارد.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های امیر عابدینی مبنی بر اینکه بازی با پرسپولیس برای داماش یک جنگ است، عنوان کرد: من همیشه برای عابدینی احترام قائل هستم. ایشان از بزرگان فوتبال ما است که اطلاعات دقیق ورزشی دارد و جزو مدیرانی است که از جنس فوتبال هستند اما اصلاً این مسئله را قبول ندارم. ما فردا فوتبال را در زمین چمن بازی می‌کنیم و تمام سعی‌مان این است که بتوانیم در زمین کارایی مناسب را داشته باشیم و داماش را شکست دهیم.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در ازای پرسپولیسی شدن مسلمان، خانزاده و غریبی به ذوب‌آهن بروند، تاکید کرد: ما با باشگاه ذو‌ب‌آهن مکاتباتی را انجام داده‌ایم تا بتوانیم مسلمان را جذب کنیم. قطعاً این بازیکن می‌تواند به تیم ما کمک کند. مسلمان از بازیکنان خوب ایران است که در پرسپولیس بیشتر می‌تواند پیشرفت کند. من تا به اینجا خبر دارم و از بقیه مسائل بی‌خبر هستم و از شما می‌شنوم. قطعاً در مسائلی که اطلاع ندارم نمی‌توانم صحبت کنم.

وی ضمن بیان اینکه پرسپولیس مشکل گلزنی دارد، تصریح کرد: تیم ما کم گل‌زده و باید این آمار را بهتر کنیم اما برای من 3 امتیاز بازی مهم است و برد یک - صفر و 10 - صفر فرقی ندارد. ما سعی می‌کنیم 3 امتیاز بازی را بگیریم و اگر هم در گلزنی مشکل داریم، به خاطر این است که خط هافبک و حمله ما بیشترین تغییرات را داشته است. در بسیاری از بازی‌ها، خطوط هافبک و فوروارد ما با نفرات جدیدی به میدان می‌روند اما قبول دارم که تا اینجای فصل کم گل زده‌ایم. ما از لحاظ شرایط بازی، سیستم بازی و موقعیت‌ها پیشرفت کرده‌ایم و فقط باید ضربه آخر را بهتر بزنیم. قطعاً با بازیکنان صحبت می‌کنم تا این مسائل حل شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های مرتضی کریمی گفت: خوشبختانه دیگر تمام مردم با صحبت‌ها و مصاحبه‌هایی که انجام شده از همه چیز خبر دارند. من همیشه گفته‌ام و باز هم می‌گویم با قربانی کردن 2 یا 3 نفر به جایی نمی‌رسیم. پرونده همین آقا مشخص است. درد فوتبال ما این است که برای سالم‌سازی فوتبال از صحبت‌های آدم‌هایی استفاده می‌کنیم که همه چیزشان مشخص است و خیلی مسائل داشتند. به نظر من در تمام اقشار فوتبال‌مان متخلف داریم و باید با همه اینها برخورد شود. در آن برنامه زنده تلویزیونی خیلی چیزها مشخص شد. دیدید که آقایان نتوانستند جواب من را بدهند و متاسفانه 2 آدمی که در حد و قواره و شأن فوتبال نیستند می‌خواهند با شلوغ‌کاری اصل مطلب را گم کنند.

دایی ادامه داد: آقایان کارمند باشگاه هستند و پول و حقوق می‌گیرند اما در برنامه زنده تلویزیونی جواب من را ندادند که اگر این کار را می‌کردند، می‌دیدید به چه نتیجه‌ای می‌رسیدید. کسی که خود باشگاه به خاطر یک سری مسائل اخراج کرده که من نمی‌توانم آنها را بگویم، صحبت می‌کند. همه فهمیدند که در برنامه 90 هر 3 نفر از قبل صحبت‌های‌شان را هماهنگ کرده بودند.

وی افزود: آقایانی که اسم بردید ریز مطالب را می‌گویند پس حتماً اطلاعات خوبی دارند. کسی که اطلاعات دقیق دارد و موبه‌مو اینها را می‌گوید یا اطلاعاتش زیاد است یا با هم نشستند و این آمار را درآورده‌اند. شاید با یک ابر کوچک بتوانیم برای مدتی آفتاب را بپوشانیم اما با یک باد ابر می‌رود و آفتاب نمایان می‌شود. گذشت سال‌ها همه چیز را نشان می‌دهد.

دایی اضافه کرد: از کسانی که دنبال این مسائل هستند خواهش می‌کنم قبل از دعوت از افرادی که می‌آیند و صحبت می‌کنند ببینند که آنها به صراط هستند یا خیر.

در ادامه نشست خبرنگاری از دایی پرسید اگر این افراد که اینگونه اظهارنظر می‌کنند چرا می‌خواستند در ابتدای فصل خود را به پرسپولیس نزدیک کنند.

دایی در پاسخ گفت: اینها تناقض است دیگر، من ناراحتی‌ام را در برنامه 90 هم عنوان کردم و به خیلی از صحبت‌هایی که آقایان انجام دادند پاسخ دادم ولی چرا آنها را پخش نکردند؟! همین عکاس اعلام کرد که آقایان از من دعوت به همکاری کردند. آقا حمید عباسی (مدیر رسانه‌ای پرسپویس) شاهد است در روز اول که به پرسپولیس آمدیم این آقای عکاس با برخورد شدید من از استادیوم خارج شد. چرا این ضدونقیض‌ها در برنامه پخش نشد؟! مگر می‌شود یک عکاس همه کاره تیم باشد و تنخواه باشگاه را به او بدهند؟! این پول‌هایی که به حساب او رفته از کجا آمده است؟! به خاطر اینکه نمی‌توانستند به دایی گیر بدهند، سراغ اطرافیانش رفتند؟!

وی اضافه کرد: چون می‌دانستم در مورد چه چیزی می‌خواستند صحبت کنند، همه تاریخ‌ها را درآورده بودم، از طرفی می‌گویند خبر نداشته‌اند ولی از طرف دیگر می‌گویند به خاطر آرامش تیم حرف نمی‌زنند.

دایی خاطر نشان کرد: در تلویزیون جمهوری اسلامی ایران، مخصوصاً می‌گویم جمهوری اسلامی ایران، چنین مسائلی مطرح می‌شود و متاسفم که در این تلویزیون شأن و جایگاه‌ها را در نظر نمی‌گیریم و کسی روی خط می‌آید که دروغ می‌گوید. مگر می‌شود من با کمک داوری که 3 سال است مسائلی داشته و به این دلیل کنار گذاشته شده است و کسی که در منشور اخلاقی تعهد می‌دهد، بیایم صحبت کنم. باید بگویم به دلیل اینکه بزرگ‌تر‌های این افراد نتوانستند جواب بدهند، اینها را جلو فرستادند تا چنین دروغ‌هایی را بگویند. جالب است همین آدم‌هایی که دروغ می‌گویند اعلام می‌کنند از دایی چیزی ندیده‌ایم، اول می‌خواستند به خود من گیر بدهند اما دیدند که هر کاری می‌کنند چیزی گیرشان نمی‌آید و حالا به اطرافیان دایی رسیده‌اند. مطمئن باشید من و اطرافیانم و کسانی که تحت مدیریت من باشند هیچگاه دست به خلافی نمی‌زنند.

منبع: تسنیم
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین