|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹
پژمان جمشیدی بازیگر سریال «پژمان»می‌گوید اصلا پشیمان نسیت که در این مجموعه با خودش شوخی کرده‌است.
روز گذشته ۱۳ مهر سروش صحت کارگردان، محراب قاسم خانی نویسنده و پژمان جمشیدی بازیگر مجموعه تلویزیونی «پژمان» مهمان خبرآنلاین بودند و درباره چگونگی ساخته شدن این سریال و بازتاب آن میان ورزشکاران و مردم صحبت کردند.

محراب قاسم‌خانی نویسنده درباره نوشتن شخصیت پژمان، گفت: «از ابتدا به حضور پژمان در این سریال فکر می‌کردم ما رابطه خانوادگی زیادی با هم داریم و پژمان خودش آدم بامزه‌ای است و احساس کردیم توانایی حضور در مقام یک بازیگر را دارد. البته این تردید هم از سوی شبکه وجود داشت که ایا می‌تواند ساعت اصلی آنتن شبکه را در اختیار یک فوتبالیست بگذارد و نقش اول سریال را بازی کند؟ با این حال پژمان روز اول که مقابل دوربین رفت این نگرانی را برطرف کرد.»

او ادامه داد: «نمی‌دانستیم پژمان می‌تواند مقابل دوربین راحت باشد؟ چون مثلا من خودم آدم راحتی هستم اما وقتی دوربین عکاسی می‌بینم دهنم قفل می‌شود بنابر این هر آدم بامزه‌ای نمی‌تواند، مقابل دوربین بازی کند. اما پژمان نشان داد این هوش و اعتماد به نفس را برای ایفای این نقش دارد.»

سروش صحت کارگردان نیز گفت: «مردم به فوتبال و فوتبالیست‌ها علاقه دارند و این موضوعی بود که جذابیت‌های خودش را داشت. ولی همین مسال که نقطه قوت کار بود، می‌توانست پاشنه آشیل و نقطه ضربه هم باشد. چیز دیگری که باعث نگرانی ما شده بود این بود که خیلی‌ها به ما می‌گفتند که حضور ورزشکاران در فیلم‌ها و سریال‌ها معمولا خیلی بازخورد خوبی نداشته است اما در این سریال هم پژمان و هم سایر فوتبالیست‌ها انقدر همراه بودن که حاصل کار خوب شد.»

پژمان جمشیدی هم که در این سریال نقش خودش را بازی می‌کند، گفت: «من سال‌ها به رفاقت آدم‌هایی که در این سریال با آ نها کار کردم اطمینان داشتم. می‌دانستم که حفظ شخصیت من برای آن‌ها هم ارزشمند است. من احساس می‌کنم بزرگی آدم‌ها را آدم‌های اطراف تشخیص می‌دهند. مثلا من هیچ وقت تلاش نکردم خودم را جایی بالا‌تر از علی دایی بگذارم یا پایین‌تر من جایگاه مشخصی در فوتبال دارم و احسا س کردم، آدم‌هایی که مخاطب ما هستند، متوجه می‌شوند که این‌ها همه شوخی است.»

او ادامه داد: «به نظر من باید این تابو در مملکت ما شکسته شود که کسی نمی‌تواند با کسی شوخی کند. شوخی کردن ایرادی ندارد و معمولا با آدم‌های بزرگ شوخی می‌شود، مثل سریال ما که با علی دایی، عادل فردوسی‌پور، امیر قلعه نویی، خداداد عزیزی و... شوخی شد. پس این نشان دهنده بزرگی آن‌ها است و اگر آدم‌های کوچکی بودند سراغشان نمی‌رفتیم و من با افتخار با خودم شوخی کردم واز این بخش اصلا پشیمان نیستم.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین