|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۰
»
کد خبر: ۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵
معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در احکامی جداگانه محمدرضا اکبری را به سمت «دبیر و عضو شورای درمان نهاد ریاست جمهوری» و سعید سرکار، سیدمهدی رضایت و سیدمحمد اکرمی را به عنوان «اعضای شورای درمان نهاد ریاست جمهوری» منصوب کرد.
متن احکام صادره از سوی مرتضی بانک برای محمدرضا اکبری بدین شرح است:

«بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمدرضا اکبری

سرپرست محترم مرکز بهداشت و درمان نهاد ریاست جمهوری

سلام علیکم؛

احتراماً، با توجه به توانمندی‌های تخصصی و تجارت ارزشمند جنابعالی در حوزه سلامت، به موجب این حکم به عنوان «دبیر و عضو شورای درمان نهاد ریاست جمهوری» منصوب می‌گردید.

امیدوارم با حضور جنابعالی در شورای درمان نهاد ضمن بهره‌گیری از همه تلاش‌ها و استعدادهای موجود، شاهد ارتقاء سطح سلامت همکاران و خانواده محترم ایشان باشیم.

امید است با عنایات الهی و بهره‌مندی از استعدادهای موجود، در انجام وظایف و حسن جریان امور، افزایش بهره‌وری در رضایتمندی شغلی کارکنان، اثربخشی، کارآیی و توانمندسازی نیروی انسانی در بدنه نهاد ریاست جمهوری در پرتو رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید.»

همچنین متن حکم مرتضی بانک برای اعضای شورای درمان نهاد ریاست جمهوری به شرح ذیل است:

«بسمه تعالی

جناب آقای دکتر سعید سرکار

جناب آقای دکتر سیدمهدی رضایت

جناب آقای دکتر سیدمحمد اکرمی

سلام علیکم؛

احتراماً، با توجه به توانمندی‌های تخصصی و تجارت ارزشمند جنابعالی در حوزه سلامت، به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای درمان نهاد ریاست جمهوری» منصوب می‌گردید.

امیدوارم با حضور جنابعالی در شورای درمان نهاد ضمن بهره‌گیری از همه تلاش‌ها و استعدادهای موجود، شاهد ارتقاء سطح سلامت همکاران و خانواده محترم ایشان باشیم.

امید است با عنایات الهی و بهره‌مندی از استعدادهای موجود، در انجام وظایف و حسن جریان امور، افزایش بهره‌وری در رضایتمندی شغلی کارکنان، اثربخشی، کارایی و توانمندسازی نیروی انسانی در بدنه نهاد ریاست جمهوری در پرتو رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید.»

منبع: ایسنا
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین