|
|
امروز: دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
علي جنتي، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی «حسین نوش آبادی» را به سمت «معاون حقوقی، امور مجلس و استان» این وزارتخانه منصوب کرد.
در حکم علی جنتی آمده است:

«نظر به مراتب علمی و سوابق و تجربیات ارزنده جنابعـالی در حوزه ­های حقوقی، پارلمانی و فرهنگی به موجب این حکم به سمت «معاونت حقوقی، امور مجلس و استان­ها» منصوب می­ شوید.

امید می­ رود با استعانت از خداوند متعال و بهره ­گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و نیروهای فرهـیخته و کارآمد در زمینه دفاع از لوایح پیشنهادی، ارتباط و هماهنگی نزدیک با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، ارائه مشورت­ های حقوقی و ساماندهی ادارات کل استان­ها موفق و مؤید باشید.»

حسین نوش آبادی، تحصیلکرده رشته حقوق است و از جمله سوابق وی می توان به نمایندگي دوره های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی، سفیر نماینده تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در کشور عمان، مشاور وزیر امورخارجه در امور آسیا، مشاور حقوقی و پارلمانی در ریاست جمهوری و کارشناس مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد.

وي همچنين رياست فراکسیون مطبوعات مجلس شورای اسلامی و مجمع نمایندگان استان تهران در دوره هفتم را برعهده داشت.

عضو هیات ريیسه گروه دوستی پارلمانی ایران ـ ژاپن و ایران ـ لبنان در مجلس شورای اسلامی، ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای اشتغال و سرمایه گذاری استانداری تهران و مدیر مسوولي و صاحب امتیاز هفته نامه ندای ولایت از ديگر مسووليت‌هاي وي بوده است.

منبع:مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین