|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۳
کد خبر: ۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸
با حکم مشاور رييس جمهور و دبير شوراي هماهنگي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، مدير عامل جديد سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب شد.
در حکم اکبر ترکان خطاب به حامد علي مبارکي آمده است:

به استناد ماده (6) قانون چگونگي اداره مناطق آزاد تجاري ـ صنعتي و با توجه به تفويض اختيار رياست جمهوري و نظر به سوابق و تجربيات جنابعالي، به موجب اين ابلاغ به عنوان "رييس هيئت مديره و مدير عامل سازمان منطقه آزاد تجاري ـ صنعتي چابهار" منصوب مي شويد.

در ادامه اين حکم آمده است:

موقعيت خاص جغرافايي منطقه آزاد تجاري ـ صنعتي چابهار براي تحقق اقتصادي ترين مسير ترانزيت کالا به آسياي ميانه و بهره برداري از ظرفيت عظيم جمهوري اسلامي ايران براي تبادل نيازهاي تجاري کشورهاي منطقه از مسير آب هاي آزاد، فرصت بي بديلي است که همواره با توسعه زيرساخت ها، جذب سرمايه گذاري هاي داخلي و خارجي و افزايش توان توليدي و صادراتي مي تواند موجبات رشد و شکوفايي اقتصادي منطقه را فراهم نموده و با افزايش اشتغال و رونق منطقه، زمينه ساز رفع محروميت و ارتقاء سطح زندگي مردم عزيز اين بخش از خاک ميهن اسلامي گردد.

بي شک اين مسئوليت سنگين، امانتي است که در اين مقطع زماني بر عهده جنابعالي و اعضاء هيأت مديره منطقه قرار مي گيرد و قطعاً اقداماتي که با نيت خير و با در نظر گرفتن رضاي خداي متعال براي آباداني اين مرز و بوم و توسعه اقتصادي و اجتماعي منطقه صورت پذيرد، توشه و ذخيره اخروي تلاشگران عرصه سازندگي خواهد بود.

اميدوارم ضمن بهره گيري از ظرفيت ها و فرصت هاي موجود، توانمندي همه همکاران منطقه و ضمن هماهنگي با دبيرخانه شورا و اعضاء هيأت مديره، در انجام وظايف محوله و تحقق اهداف سازمان، موفق و مؤيد باشيد.

لازم به ذکر است پيش از اين مصطفي ملک زاده سمت مدير عامل سازمان منطقه آزاد چابهار را بر عهده داشت.
منبع: آریا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
علی بلوچی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
0
0
دولت تدبیر و امید ! بلوچستان را دریابید !
در انتخابات 24 خرداد ماه دکتر روحانی با 770 هزار و 269 رای یعنی بیش از 85% آرا در استان سیستان وبلوچستان حائز اکثریت آرا گردید و رای سنگین قوم بلوچ به ایشان نشانگر اعتقاد جدی نخبگان و علمای بلوچستان به برنامه های دولت تدبیر و امید و تغییرات جدی در مدیریت منطقه محروم بلوچستان می باشد . متاسفانه با گذشت حدود 4 ماه از حماسه زرین مردم در انتخابات هنوز موج تغییر و اصلاح به این خطه از ایران اسلامی نرسیده بطوری که اکثر مدیران ارشد و میانی دولت احمدی نزاد با طیب خاطر مشغول فعالیت و رایزنی جهت تثبیت موقعیت خویش هستند . استاندار فعلی ( حاتم نارویی )که یکی از دوستان جناب رحیمی معاون اول احمدی نزاد می باشد هم اکنون بر مصدر قدرت بوده و معاون توسعه مدیریت و منابع ایشان ( حامد علی مبارکی ) به مدت 8 سال در این سمت برای تقویت تیم و خانواده اش از هیچ کوششی فرو گذار نکرده و حالا عزمش را جزم کرده تا به وسیله ارتباطات برادرش در تهران ( عضو مافیای سیگار ) امروز سه شنبه مورخ 16/07/92 به عنوان رئیس منطقه آزاد چابهار معرفی گردد . در این خصوص نکاتی خدمت جناب دکتر روحانی و تیم مشاورانش به عرض خواهد رسید : 1- استان سیستان و بلوچستان با عنایت به موقعیت جغرافیایی و دسترسی به آبهای آزاد و مرز های طولانی اش با کشور های همسایه هم اکنون از بیکاری مفرط جوانانش رنج می برد و نتیجه این اتفاق همانا عملکرد 8 ساله دولت احمدی نزاد و تیمش در منطقه می باشد حال سوال این است مگر قحط الرجال است که دوباره یار غار رحیمی و مشایی دوباره در دولت روحانی سمتی مهمتر و تاثیر گزار تر می گیرد 2- رای مردم بلوچستان به دکتر روحانی نه به عملکرد دولت قبلی و تغییرات جدی در مدیریت مراکز سیاسی و اقتصادی استان سیستان و بلوچستان بود متاسفانه مافیای اقتصادی دولت احمدی نزاد با تغییر چهره و لباس دوباره خیز برداشته و با لابی گری و رایزنی های بشت صحنه درصدد تقویت و احیاء مجدد خویش می باشد 3- از دولت تدبیر و امید انتظار می رود با نظر به برونده فساد مالی خانواده جناب حامد علی مبارکی در شرکت آب منطقه ای شهرستان چابهار و ... نسبت به معرفی ایشان به عنوان رئیس منطقه آزاد چابهار خودداری نموده و بجایش یکی از دانش آموختگان اقتصادی بومی و یا غیر بومی در این سمت منصوب گردد . با تشکر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین