|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹
»
در حكم هاي جداگانه اي؛
کد خبر: ۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴
وزير كشور، شهرداران جديد شهرهاي بوشهر، همدان، گرگان، سمنان، ساري، ساوه، شيراز، نجف آباد و ياسوج را در احكامي جداگانه اي منصوب كرد.
«عبدالرضا رحماني فضلي» در اين احكام با تاييد پيشنهاد شوراي اسلامي شهرها و در اجراي تبصره سه ذيل بند ۱ ماده ۷۱ قانون تشكيلات، وظايف و انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و انتخاب شهرداران، «سعيد آزاد شهركي»، «امير رضا يوسفيان»، «اسماعيل نعمت زاده بالا بيگلو» و «محمدكاظم شربتدار» را به ترتيب به عنوان شهرداران بوشهر ، همدان ، گرگان، سمنان منصوب كرد.
همچنين «مهدي عبوري»، «كامران جوادي» ، «عليرضا پاك فطرت»، «مسعود منتظري نجف آبادي» و «محمد علي جاويد» به ترتيب به عنوان شهرداران ساري، ساوه ، شيراز ، نجف آباد و ياسوج منصوب شدند.

به گزارش روز سه شنبه پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، وزير كشور در اين احكام اظهاراميدواري كرد: شهرداران جديد با استعانت از پروردگار يكتا و با در نظر گرفتن عدالت در رسيدگي به مناطق، مراقبت در انضباط مالي، مطالعه و بهره گيري از همه ظرفيت ها و كوشش در ايجاد محيط سالم شهري، نيل به اهداف عالي نظام مقدس جمهوري اسلامي، منويات و مطالبات رهبر معظم انقلاب را و سياست هاي دولت تدبير و اميد ميسر كنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین