|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، طی حکمی «برزین ضرغامی» را به سمت «مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران» منصوب کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، طی حکمی «برزین ضرغامی» را به سمت «مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران» منصوب کرد. در حکم علی جنتی آمده است:

«نظر به مراتب علمی، سوابق فرهنگی و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت «مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران» منصوب می­ شوید.

امید می­‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره ­گیری از کلیه ظرفیت­های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته در جهت رشد فضائل اخلاقی، اعتلای فرهنگ و هنر ایران و اسلام موفق و مؤید باشید.

مقتضی است در جهت استفاده از فضای فرهنگی، فرهنگسراها و سایر امکانات فرهنگی و هنری همکاری نزدیک با شهرداری تهران داشته باشید.»

برزین ضرغامی، دارای دکترای جغرافیای سیاسی می‌باشد و از جمله سوابق وی می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد: عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی کشور، معاون فرهنگی و هنری سازمان زیباسازی کشور، مدیر کل مرکز فعالیت های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو هیات مدیره و معاون موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران، مدیر عامل خانه اندیشمندان، دبیر و عضو شورای سیاست‌گذاری کتاب شهرداری تهران.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین