|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۳
»
کد خبر: ۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۱
هيات وزيران عصر دیروز(يکشنبه) به رياست حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني رييس‌جمهور تشکيل جلسه داد.
رييس‌جمهور در ابتداي اين جلسه، ضمن تشريح برنامه‌ها و اهداف مورد نظر سفر خود به نيويورک به منظور شرکت در اجلاس سالانه مجمع عمومي سازمان ملل متحد اظهار داشت: دولت تدبير و اميد در چارچوب سياست‌هاي مقام معظم رهبري، مجري خواست مردم است و بر تعهداتش نسبت به مردم و تحول در مناسبات خارجي که يک خواست و مطالبه ملي است، پايبند است و در اين سفر با حفظ مواضع اصولي جمهوري اسلامي ايران، پرهيز از تندروي‌ها و با رعايت اخلاق و ادب در مناسبات، همين اهداف را تعقيب مي‌کرد.

دکتر روحاني افزود: دولت خود را مدافع منافع عمومي مي‌داند و براي تحقق مصالح ملي تلاش خواهد کرد.

رييس‌جمهور با تقدير از مردم شريف ايران، تصريح کرد: انتخابات ايران نگاه دنيا را به خود تغيير داده و فضاي بسيار خوبي براي شنيدن پيام‌هاي برحق جمهوري اسلامي ايران ايجاد شده است و برنامه‌هايي که در اين سفر دنبال شد، فرصتي براي تبيين اين مواضع بود.

دکتر روحاني در خصوص گفت‌وگوي تلفني خود با رييس‌جمهور آمريکا اظهار داشت: تمرکز و اولويت اصلي در اين گفت‌وگو بر حل مساله‌ هسته‌اي ايران و حفظ حقوق هسته‌اي کشورمان بود و تسريع در رفع موانع موجود، مورد تفاهم طرفين قرار گرفت.

هيات وزيران پس از استماع سخنان رييس‌جمهور، ضمن حمايت کامل از برنامه‌هاي اين سفر و ارزنده دانستن دستاوردهاي آن، از تدبير دکتر روحاني در بهبود مناسبات بين‌المللي و تبيين سنجيده و توام با عزت، حکمت و مصلحت در راستاي مواضع اصولي کشور قدرداني نمود.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین