|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۱۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰
رئیس فدراسیون کشتی طی نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان، نفرات پیشنهادی برای پست‌های نایب رئیس، دبیر، خزانه دار و خبره ورزشی این فدراسیون را معرفی کرد که در این بین نام علیرضا حیدری به عنوان نایب رئیس این فدراسیون پیشنهاد شده است.
طبق پیشنهاد رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی، علیرضا حیدری دارنده مدال برنز المپیک 2004 آتن، پنج مدال طلا، نقره و برنز جهان و چندین مدال بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا به عنوان نایب رئیس معرفی شد.

ضمن اینکه حمید بنی‌تمیم دانشجوی دکترای تربیت بدنی و استاد دانشگاه، دارنده مدال‌های طلا و نقره دانشجویان جهان در سال‌های 2004 و 2006 و برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال 2006 در رشته کشتی فرنگی و همچنین معاون پیشین اداره ورزش و جوانان استان خوزستان به عنوان دبیر فدراسیون کشتی پیشنهاد شد.

همچنین امیررضا خادم معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، دارنده دو مدال برنز المپیک بارسلون و آتلانتا و دو مدال طلا و برنز جهان و رئیس اسبق فدراسیون کشتی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به عنوان خبره ورزشی و حسین‌پور نیز به عنوان خزانه‌دار فدراسیون کشتی به وزیر ورزش و جوانان پیشنهاد شدند.

طبق اعلام سایت فدراسیون کشتی، احکام این نفرات پس از طی مراحل قانونی و در صورت تایید وزیر ورزش و جوانان رسما اعلام خواهد شد.

اعضای مجمع فدراسیون کشتی در روز 14 دی‌ماه و پس از انتخاب رسول خادم به عنوان رئیس فدراسیون کشتی، اختیار معرفی گزینه‌های مدنظر برای این سمت‌ها را به وی واگذار کردند.

منبع:گل

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین