|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۷
کد خبر: ۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵
فدراسیون بین المللی کشتی (فیلا) اعضای تیم پنج نفره ای را که وظیفه آخرین دفاع از این رشته ورزشی در مجمع کمیته بین المللی المپیک را به عهده دارد اعلام کرد.
تدبیر و امیداین تیم روز یکشنبه هشتم سپتامبر در صد و بیست و پنجمین اجلاس کمیته بین المللی المپیک در بوئنوس آیرس آرژانتین حضور می یابد.

بعد از برنامه معرفی، اعضای کمیته به رشته ورزشی که در برنامه بازیهای المپیک 2020 و 2024 گنجانده خواهد شد رای می دهد. این تیم پنج نفره همان تیمی است که برنامه دفاع موفقیت آمیز کشتی در نشست هیئت اجرایی کمیته بین المللی المپیک در ماه مه را به عهده داشت.

این تیم تمام تغییرات فوق العاده و ابتکارات فیلا در تابستان امسال را مورد توجه قرار می دهد.

نناد لالوویچ رییس فیلا گفت: آخرین برنامه تمام کارهای بزرگی که فیلا و هواداران و حامیان حفظ کشتی در المپیک در چند ماه گذشته انجام داده اند و علت اینکه نسخه جدید کشتی که در المپیک 2020 شاهد آن خواهند بود جدید، هیجان انگیز و مدرن است را توضیح می دهند.

تیم فیلا در اجلاس کمیته بین المللی المپیک عبارت است از:

«نناد لالوویچ» رییس فیلا،

«کارول هاین» کشتی گیر زن کانادایی دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن و مدال طلای المپیک 2008 پکن،

«لیز لگراند» نایب رییس فدراسیون کشتی فرانسه و دارنده مدال برنز المپیک 2004 آتن در کشتی آزاد زنان،

«دانیل ایگالی» کشتی گیر نیجریه ای - کانادایی دارنده مدال طلای آزاد مردان در المپیک 2000 سیدنی. او در سال 1994 پناهندگی خود را در کشور کانادا گرفت و اولین مدال طلای کشتی را برای کانادا به ارمغان آورد. او در حال حاضر رییس فدراسیون کشتی نیجریه و عضو پارلمان ایالتی نیجریه است.

«جیم شر» نماینده کشتی آمریکا در بازیهای المپیک 1988 سئول. او از سال 1990 تا 2000 مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا بود و در حال حاضر مسئول بازیهای اروپایی 2015 باکو است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین