|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۸
کد خبر: ۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰
نشست تخصصی «نقد معماری معاصر ایران» با تأکید بر معماری سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران با حضور استادان و صاحبنظران حوزه معماری ۲۹ آبان در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.
پژوهشکده هنر با همکاری شرکت سوپر پایپ ایران، دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی نشست تخصصی «نقد معماری معاصر ایران: سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران» را در فرهنگستان هنر برگزار می‌کند.

در این نشست یک روزه که دبیری آن بر عهدة خانم«نیر طهوری»، رئیس گروه نقد پژوهشکدة هنر است، تنی چند از استادان و صاحبنظران حوزه معماری آقایان فرهاد احمدی، داراب دیبا، حسین شیخ‌زین‌الدین، علی‌اکبر صارمی و ایرج کلانتری دربارة معماری معاصر ایران سخنرانی می‌کنند.

این نشست تخصصی، در روز چهاشنبه 29 آبان‌ماه سال جاری از ساعت 10 تا 18 در محل فرهنگستان هنر به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، نرسیده به تقاطع طالقانی، شمارة 1552 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت پژوهشکده هنر به نشانی الکترونیکی www.kimiahonar.ir مراجعه و یا برای ثبت‌نام در این نشست، حداکثر تا روز شنبه 25 آبان‌ماه با پژوهشکدة هنر به شماره‌های 2-66956190 (ساعت تماس: 9 صبح الی 14 در روزهای کاری هفته) تماس بگیرند.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین