|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
»
کد خبر: ۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹
درآستانه راهپیمای روز 13 آبان روزنامه واشنگتن پست نوشت: بعد از 34 سال همچنان مرگ بر آمریکا را سر می دهند.
روزنامه های آمریکایی در سالگرد 13 آبان به شعار مرگ بر آمریکای مردم ایران پرداختند و اکثر آنها با تیتر هایی با مضمون اینکه مردم ایران همچنان بعد از گذشت 34 سال شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند در مطالب تحلیلی به یان موضوع پرداختند.

 روزنامه واشنگتن پست نوشت: با وجود نشانه هایی از بهبود روابط واشنگتن و تهران، ایران دوباره در آستانه روز تسخیر سفارت آمریکا قرار گرفته است و می خواهد دوباره شعار مرگ بر آمریکا را سر بدهد.

با وجود گذشت سال های زیادی هرچند تاثیر این تظاهرات ها کمرنگ شده ست اما سالگرد این اشغال سفارت به سمبلی از تنش ها و عدم اعتماد بین ایران و آمریکا تبدیل شده است و تندرو ها در ایران نیز خواستار این شده اند که این شعار در روز دوشنبه حتما سر داده بوشد.

 روزنامه آمریکایی گلوبال پست نیز نوشت: به طور یقین مردم ایران دوباره در روز اشغال سفارت آمریکا برای آمریکا آرزوی مرگ را خواهند کرد.

 روزنامه دیلی استار لبنان نیز به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: مردم ایران همچنان به شعار مرگ بر آمریکا چسبیده اند و در روز دوشنبه این شعار را سر خواهند داد.








منبع: جام نیوز
در همین زمینه بخوانید
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
مرگ بر ظلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
0
1
یک مشت آدم از خود راضی به اصطلاح خودجوش جیره بگیر هی دم از ظلم ستیزی می زنند،مرگ بر آمریکا یعنی مبارزه با فقر نه حنجره پاره کردن،مرگ بر آمریکا یعنی مبارزه با بیکاری و جلوگیری از فساد آن در ایران اسلامی،مرگ بر آمریکا یعنی جوانانی که نه کار دارند نه زن دارند نه هدف دارند نه هیچ...مرگ بر کاسبان تحریم که این چنین یک سنگ ته چاه انداختند و یک ملت عاقل را به فلاکت کشاندند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین