|
|
امروز: چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۴
پس از پیروزی سرخ‌پوشان تهرانی برابر پدیده مشهد در جام حذفی فوتبال ایران، بیشتر بازیکنان پرسپولیس نسبت به گل تساوی پدیده انتقاداتی را مطرح کردند.
بازیکنان پرسپولیس از پیروزی در مقابل پدیده شاندیز اظهار خشنودی کردند ولی کمی در مورد قضاوت داوری در این دیدار ناخشنود بودند. آنها همچنین به فشاری که به دلیل کشیده شدن بازی به وقت اضافه به آنها آمد اشاره کردند.

علیرضا حقیقی با بیان اینکه بازی خوبی را در برابر پدیده ارائه کردیم، گفت: شرایط مناسبی را داشتیم. خوشحال هستم که پس از مدت‌ها در این بازی در دروازه پرسپولیس قرار گرفتم و امیدوارم این روند را بتوانم ادامه دهم. همه ما مدیون مردم و هواداران هستیم و امیدوارم که بتوانیم جواب حمایت‌های آنها را بدهیم. در بحث داوری ورود نمی‌کنم ولی به نظرم در صحنه‌ای که گل تساوی برای پدیده به ثمر رسید داور قصد در آوردن کارت را داشت ولی آنها بازی را شروع کردند.

میثم حسینی نیز با تاکید بر اینکه باید روند رو به رشد پرسپولیس ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: تلاش شده بود تا ترکیب تیم به گونه‌ای باشد که ما دو تیم خوب در پرسپولیس داشته باشیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد. من این پیروزی را هر چند که ناقابل بود به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم و امیدوارم روند رو به رشد پرسپولیس به همین شکل ادامه یابد و ما بهتر شویم.

بازیکن تیم پرسپولیس ادامه داد: نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم چون پدیده را به اندازه کافی نمی‌شناختیم. نبود علی دایی هم مشکل خاصی را برای تیم ایجاد نکرده بود چون هر آنچه که او خواسته بود ما در زمین اجرا کردیم و این نشان از عملکرد حرفه‌ای آقای دایی است.

حسینی افزود: داوری بازی هم خوب بود فقط در صحنه‌ای که گل تساوی را دریافت کردیم داور دست در جیب کرد و می‌خواست بازی را متوقف کند اما این کار را نکرد.

محسن بنگر هم با بیان اینکه پرسپولیس بازی خوبی را در برابر پدیده انجام داد، گفت: نیمه دوم کمی شل بازی کردیم و همین سبب شد که بازی 120 دقیقه ادامه داشته باشد و به خاطر همین کمی شرایط‌مان برای بازی با راه‌آهن سخت شده است.

وی افزود: نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم اما به نظرم داور در صحنه‌ای که گل تساوی را دریافت کردیم می‌خواست کارت زرد نشان بدهد و سوت بزند. نمی‌خواستیم در آزادی گل بخوریم اما متاسفانه این اتفاق افتاد.

امید عالیشاه هم اظهار کرد: خوشبختانه در وقت‌های اضافه بازیکنان پرسپولیس به خودشان آمدند و چهره واقعی این تیم را نشان دادند. امیدوارم این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.

سیدمهدی سیدصالحی هم با ابراز خوشحالی از پیروزی سرخ‌پوشان برابر پدیده ماهشهر گفت: من آن ضربه را به قصد گل زدم.

پیام صادقیان هم با بیان اینکه پرسپولیس روز خوبی را برابر پدیده سپری کرد، گفت: در صحنه‌ای که گل تساوی را دریافت کردیم داور خطا گرفت و می‌خواست کارت بدهد ولی دستور به ادامه بازی داد و ما گل تساوی را دریافت کردیم.

سیدجلال حسینی با بیان اینکه طولانی شدن بازی مقابل پدیده باعث خسته شدن بازیکنان می‌شود، گفت: برای بازی روز یکشنبه مقابل راه‌آهن کار سختی خواهیم داشت چون امروز فشار زیادی به بازیکنان آمد. امیدوارم مسئولان طوری لیگ را برنامه‌ریزی کنند که زمان کافی برای استراحت وجود داشته باشد.

وی درباره بازی پرسپولیس در برابر نفت تهران هم گفت: ما آن زمان گفتیم که زمین تختی از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و حالا هم دیدیم استقلالی‌ها از کیفیت این زمین ابراز نارضایتی می‌کنند.

قاسم دهنوی هم با ابراز خشنودی از پیروزی سرخ‌پوشان در این دیدار اظهار کرد: می‌توانستیم گل‌های بیشتری را هم بزنیم. پدیده در مقابل ما بازی بسته‌ای را ارائه کرد اما توانستیم در وقت‌های اضافه روزنه‌هایی را برای گل زدن باز کنیم. برای بازی راه‌آهن خسته نیستیم و با تمام وجود می‌رویم که مقابل این تیم نتیجه بگیریم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان نیم فصل باشد؟ گفت: هنوز برای اظهارنظر در این باره زود است.
منبع: ایسنا
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین