|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶
اظهار نظ‌رهای عفت مرعشی و محمد هاشمی درباره خاندان هاشمی رفسنجانی و فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی آنها، همچنین شایعاتی پیرامون این خانواده در قالب یک کتاب منتشر می‌شود.
گفتگوهای خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای ماهنامه مدیریت ارتباطات که در دو سال گذشته منتشر شده است، در قالب کتابی مستقل از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر می‌شود.

محمد هاشمی، برادر آیت‌الله هاشمی در مردادماه 1390 در قالب گفتگویی با این ماهنامه داشت از برخورد صداوسیما در زمان امام با انتقاد مقلدان برخی مراجع، حضور هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه و دلایل کناره‌گیری او از امامت جمعه تهران، فعالیت‌های حزب کارگزاران، دلایل انشقاق کارگزاران در انتخابات گذشته، برنامه‌های حزب کارگزاران برای شرکت در انتخابات، جریان انحرافی و وضعیت جاری سیاسی کشور، فشارها بر خانواده هاشمی و ... سخن گفته بود که با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد.

عفت مرعشی نیز در آذرماه سال گذشته در قالب گفتگویی با این ماهنامه در مورد موضوعاتی از جمله مواجهه خانواده هاشمی با شایعاتی که در خصوص این خانواده در جامعه رواج دارد تا سفر به کشورهای دیگر و شام ملک عبدالله و حضور همسر قذافی در منزل هاشمی سخن گفته بود.

این دو مصاحبه در قالب یک کتاب از سوی انتشارات سیمای شرق در دست آماده‌سازی است و به زودی برای کسب مجوز انتشار در اختیار اداره کتاب قرار داده خواهد شد.

انتشارات سیمای شرق پیش از این نیز مشروح گفتگوی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با ماهنامه مدیریت ارتباطات را در قالب کتابی با عنوان «صراحت‌نامه» که در آن هاشمی برای نخستین بار و به صراحت اعلام داشته بود که مایل به کناره‌گیری از فعالیت‌های سیاسی هست را در دوران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سیدمحمد حسینی و پس از یک سال انتظار برای کسب مجوز انتشار روانه بازار کتاب کرد.

انتشار این کتاب با واکنش‌های گسترده‌‌ای مواجه شد تا جایی که از توزیع آن در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نیز جلوگیری به عمل آمد. این موضوع البته با واکنش برخی چهره‌های سیاسی نیز مواجه شد.

منبع: مهر
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین