|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲
»
کد خبر: ۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به اهمیت حضور مدیران موفق در بخش خصوصی گفت: تجربه ارزشمند آنان باعث رونق بخش خصوصی و تقویت بنیه‌های اقتصادی کشور می‌شود.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار اعضای هیأت مدیره شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (نیدکو) با یادآوری مباحث مربوط به سیاست‌های اصل 44 به هنگام اصلاح آن، گفت: دو بحث واگذاری‌ها و اجرای پروژه‌های جدید توسط بخش خصوصی مطرح بود که اگر درست اجرا می‌شد، شاهد کم‌رونقی اقتصاد در کشور و تعطیلی پی‌در‌پی واحدهای تولیدی نبودیم.

وی با بیان اینکه «سرمایه در کشور هست»، به علاقه ایرانیان و سرمایه‌گذاران خارجی برای کار در ایران اشاره کرد و گفت: اگر با اصلاح سیاست خارجی، پرهیز از شاخص‌های افراطی و تسهیل مقررات اداری، راه را باز کنیم، ظرفیت‌های ایران، هر سرمایه‌گذاری را به سوی خود جذب می‌کند.

هاشمی رفسنجانی، همکاری بخش‌های مختلف خصوصی در یک منطقه برای کارهای مختلف اقتصادی را برنامه‌ریزی درست برای جلوگیری از هزینه‌های مضاعف دانست و گفت: تمرکز شما در کرمان و همکاری زنجیره‌ای شرکت‌ها، الگویی برای اقتصاد است که نیازهای هر یک از واحدها، در واحدهای مجاور تأمین می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین