|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
»
کد خبر: ۱۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱
یک روزنامه صهیونیستی از تماس‌ها و پیام‌های مخفی یا آشکار سران کشورهای ۱+۵ با مقامات رژیم صهیونیستی و تاکید آنها بر لزوم متوقف شدن اقدامات ضدایرانی تل‌آویو با توجه به توافق حاصل شده در ژنو، خبر داد.

یک روزنامه صهیونیستی از تماس‌ها و پیام‌های مخفی یا آشکار سران کشورهای 1+5 با مقامات رژیم صهیونیستی و تاکید آنها بر لزوم متوقف شدن اقدامات ضدایرانی تل‌آویو با توجه به توافق حاصل شده در ژنو، خبر داد.به گزارش مهر به نقل از هاآرتص، به گفته دیپلمات‌های غربی، مقامات 1+5 در پیام‌های خود به سران رژیم صهیونیستی گفته‌اند که توافق با ایران حقیقتی است که بوقوع پیوسته و بهتر است به جای انتقاد از آن، اسرائیل روی این نکته تمرکز کند که چگونه می‌تواند در این شش ماه به کشورهای 1+5 کمک کند.

به نوشته هاآرتص، این موضوعات مهم‌ترین بخش از مکالمه تلفنی روز یکشنبه باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را که 30 دقیقه طول کشید، به خود اختصاص داده بود. براساس این گزارش، علاوه بر اوباما، ویلیام هیگ وزیر امور خارجه انگلیس نیز به سران رژیم صهیونیستی پیغام داده که از مانع تراشی بر سر راه توافق هسته‌ای ایران، خودداری کنند.

منبع:روزنامه جام جم

در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین