|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۶
کد خبر: ۱۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹
با اتمام ۱۰۰روز نخست فعالیت دولت یازدهم و برنامه‌های اعلام شده در این مدت، وزرات جهاد کشاورزی نیز گزارش عملکرد خود را در این مدت به دولت ارائه کرده است.
با توجه به پایان 100روز نخست شروع به کار دولت و وعده‌ایی که برای این مدت از سوی رئیس جمهور ارائه شد، قرار است طبق برنامه‌ریزی انجام شده حسن روحانی فردا شب گزارش عملکرد 100روز دستگاهای اجرایی را به مردم ارائه کند. بر همین اساس هز وزارتخانه‌ و دستگاه دولتی باید گزارشی از نحوه عملکرد خود به دولت ارائه می‌کرد.

بر اساس این گزارش، وزارت جهاد کشاورزی نیز در همین راستا از کلیه معاونت‌های خود درخواست ارائه گزارش عمکرد کرده و در نهایت نیز محمود حجتی به همراه معاونت برنامه‌ریزی خود گزارش نهایی این وزرات خانه را بر اساس گفته‌های معاونت ها تنظیم و به دولت ارائه کرده‌اند.

البته با توجه به اینکه رئیس جمهور گزارش نهایی همه دستگاه‌ها را فردا تشریح می‌کند جزئیاتی از محورهای گزارش وزارت جهاد اطلاع رسانی نمی‌شود. همچنین احتمالا هفته آینده نشست مطبوعاتی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی برگزار شود و یکی از موضوعاتی که در این نشست به آن می‌پردازد برنامه‌ها و اقداماتی است که در این 100روز انجام شده است.
منبع: تسنیم
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین