|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۸
تیم ملی بادی کلاسیک ایران با کسب پنج مدال طلا و یک نشان نقره به مقام قهرمانی مسابقات جهانی اتریش دست یافت.
مسابقات بادی کلاسیک قهرمانی جهان از روز شنبه با حضور نمایندگان 35 کشور جهان در شهر «اس تی پولتین» در 30 کیلومتری وین پایتخت اتریش آغاز شد و دیشب با معرفی نفرات برتر در شش دسته این رقابت ها به کار خود پایان داد.

تیم ملی بادی کلاسیک ایران با پنج نماینده در این رقابت ها که زیر نظر فدراسیون بین المللی بدن سازی و تناسب اندام (IFBB) برگزار می شود، شرکت کرد که کسب مقام قهرمانی با پنج مدال طلا و یک نقره ره آورد این تیم از این رقابت ها است.

دسته بندی مسابقات بادی کلاسیک قهرمانی جهان بر اساس قد ورزشکاران است که در شش دسته 168، 171، 175، 180، به اضافه 180 سانتی متر و دسته آزاد برگزار می شود.

سید روح الله میرنورالهی در دسته اول، مهدی یارعلی در دسته دوم، مهدی ذات پور در دسته سوم و جواد سلطانی در دسته پنجم به مدال طلای جهان دست یافتند و فرشاد ولی پور در دسته 180 سانتی متر مدال نقره کسب کرد.

تیم ملی بادی کلاسیک ایران در دسته آزاد نماینده نداشت.

مسابقات قهرمانی بادی کلاسیک جهان یک مدال طلای دیگر (اورال) دارد که به قهرمان قهرمانان تعلق می گیرد. برای کسب این مدال دارندگان عنوان نخست هر دسته بر روی سکو می روند و یکی از آنان به انتخاب هیات داوری مدال طلای اورال را دریافت می کند.

برای کسب این مدال چهار نماینده ایران که مدال طلا به دست آورده بودند و دو نماینده از کشورهای دیگر بر روی سکو رفتند که در نهایت مهدی ذات پور نماینده دسته سوم کشورمان موفق به کسب رای داوران و مدال طلای اورال شد و تیم ایران با شش مدال شامل پنج طلا و یک نقره ضمن کسب مقام قهرمانی، اقتدار خود در این رشته ورزشی را به رخ حریفان کشید.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین