|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۷
دبیرکل فدراسیون فوتبال با بی‌سابقه خواندن موفقیت تیم ملی فوتبال ایران مقابل تایلند گفت: تایلندی‌ها با شگردهای خاصی سعی داشتند شرایط تیم ایران را تحت تاثیر قرار دهند اما در زمین همه چیز را به آنها ثابت کردیم.
مهدی محمدنبی با تبریک پیروزی 3 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل تایلند به اهالی فوتبال و تمام مردم ایران اظهار کرد: از نتیجه‌ی به دست آمده خوشحال هستیم؛ چون تاکنون تیم ایران نتوانسته بود با اختلاف 3 گل تایلند را در خانه‌ی خودش شکست دهد.

وی افزود: تیم ایران هم نتیجه‌ی خوبی به دست آورد و هم عملکرد فنی فوق‌العاده‌ای داشت که نشان از آمادگی بالای بازیکنان و تیم ما دارد. آنها توانستند در زمین برنامه‌های تاکتیکی‌شان را به شکل خوبی اجرا کنند. کارلوس کی‌روش و دستیارانش هم انصافا در این مدت توانسته‌اند به خوبی نفرات جدید را به ترکیب تیم ملی اضافه کرده و فضایی فراهم کنند که این بازیکنان با سایر نفرات هماهنگ شوند. در حال حاضر تیم ایران شرایطی دارد که هم بازیکنان اصلی و هم کسانی که روی نیمکت می‌نشینند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و اتحاد خوبی هم میان آنها وجود دارد.

سرپرست تیم ملی با اشاره به بازی بعدی مقابل لبنان گفت: فکر می‌کنم در بازی با لبنان کی‌روش به بازیکنانی که امروز از روی نیمکت بازی را دنبال می‌کردند فرصت حضور دهد و برخی از نفراتی که به طور کامل مقابل تایلند به میدان رفتند فرصت استراحت پیدا کنند. در کل شرایط تیم ملی را کاملا مثبت ارزیابی می‌کنم.

نبی درباره‌ی برنامه‌ی تیم ملی برای سفر به بیروت نیز به ایسنا گفت: ما فردا ساعت 6 صبح به وقت محلی هتل محل اقامت تیم ملی را تحویل داده و ساعت 9:30 هم بانکوک را ترک می‌کنیم. طبق برنامه‌های پروازی فکر می‌کنم حدود ساعت 17 یا 18 به لبنان برسیم. مجموعه‌ی این سفر برای ملی‌پوشان فشرده خواهد بود و امیدواریم با توجه به سختی‌های زیادی که پشت سر می‌گذارند بتوانیم در لبنان هم مانند بازی با تایلند نتیجه‌ی خوبی بگیریم و دست پر به کشور بازگردیم.

دبیرکل فدراسیون در واکنش به این‌که فکر نمی‌کنید تیم ایران با عملکرد و نتیجه‌ای که مقابل تایلند داشت به فدراسیون پیام داد که نیازمند حریفان قوی‌تری در راه آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی است به ایسنا گفت: درست است و ما باید هماهنگی‌هایی را با سازمان لیگ داشته باشیم که در لابه‌لای مسابقات داخلی، فضایی را ایجاد کند که تیم ملی بتواند دیدارهای تدارکاتی داشته باشد. قطعا حریفان ما با توجه به حضورمان در جام جهانی باید از میان تیم‌های قدرتمند انتخاب شوند. ما این کار را پس از قرعه‌کشی جام جهانی انجام می‌دهیم و مذاکراتمان را به صورت جدی با کشورهای مختلف آغاز خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این‌که میزبانی تایلندی‌ها چگونه بود، خاطرنشان کرد: بالاخره تایلندی‌ها سعی می‌کردند از شگردهای خاص خودشان برای تحت تاثیر قرار دادن شرایط ایران در این مسابقه استفاده کنند تا بلکه نتیجه‌ی مدنظرشان را بگیرند اما هیچ‌کدام از شگردهای آنها جواب نداد و تیم ملی ما ثابت کرد نتیجه را در زمین رقم می‌زند و پیروزی قاطعی مقابل آنها به دست آورد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان خطاب به اهالی ورزش و رسانه‌ها گفت: از حمایت تمامی اهالی ورزش، مسوولان فوتبال و اصحاب رسانه تشکر می‌کنم و امیدوارم در مدت باقی‌مانده تا جام جهانی تعامل خوبی میان همه‌ی ما باشد تا خدای نکرده فضایی به وجود نیاید که جایی برای ظهور مسائل حاشیه‌ای ایجاد شود. همه‌ی ما در کنار هم می‌توانیم با حمایت از تیم ملی شاهد ساخته شدن تیم قدرتمندی باشیم که در جام جهانی 2014 برزیل افتخار ایران باشد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین