کد خبر: ۱۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۵
بازیکن تیم ملی ایران می گوید باید تا فرصت باقی مانده تا جام جهانی از این زمان استفاده کرد.
اشکان دژاگه ابتدا درباره بازی فردای ایران برابر تایلند گفت: اردوی ما در تایلند که برای دو بازی با این کشور و لبنان است به خوبی در حال پیگیری است و فردا شب بازی مهمی برای تیم ملی خواهد بود. فکر می کنم با تمریناتی که در این یک هفته داشته ایم، اگر همه متمرکزمان بر روی بازی باشد می توانیم بازی را ببریم.

وی افزود: تایلند تیم خوبی است. بازیکنان این تیم نشان دادند که فوتبال را خوب بازی می کنند. در تهران هم با سختی توانستیم آنها را ببریم. معتقد هستم که فردا به دلیل اینکه در خانه حریف هستیم و زمین و هوادار و همه شرایط به نفع آنهاست، بازی سخت تری هم خواهیم داشت. از سویی دیگر زمین مسابقه هم شرایط مساعدی ندارد و تایلندی ها به بازی در این زمین عادت دارند و بهتر بازی می کنند و امیدوارم بتوانیم بازی فردا را با برد پشت سر بگذاریم.

بازیکن تیم ملی در خصوص نزدیک شدن به مسابقات جام جهانی افزود: فکر می کنم تا برزیل وقت داریم و از فرصت باقی مانده باید نهایت استفاده را داشته باشیم و چند بازی دوستانه و اردوی آماده سازی منظم می تواند برای تیم ملی بسیار خوب باشد چرا که می توانیم در این بازی ها محک بخوریم و ایرادات را پیدا کنیم.

وی در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه هماهنگی بازیکنان تیم های کشورهای مختلف که لژیونرهای بیشماری دارند افزود: من فکر می کنم آنها بازیکنان خوبی دارند و این بازیکنان به خوبی تمرین می کنند. ما هم این موقعیت را داریم و تیم ملی خوبی داریم و اگر حرفه ای تمرین و کار کنیم خواهیم توانست به آنجا برسیم. اگر کارهایی که سرمربی تیم ملی با این سابقه مربیگری طولانی و تجربه بین المللی در جام های جهانی از ما می خواهد را انجام دهیم، موفق خواهیم بود به شرطی که زمان را از دست ندهیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین