|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۳
کد خبر: ۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳
رئیس تئاتر شهر با بیان اینکه در دهه اول محرم برنامه‌ای نخواهیم داشت، گفت: مجموعه تئاتر شهر به دلیل کابل کشی و تعمیرات سیستم برق‌ در دهه اول محرم به مدت 7 روز تعطیل خواهد بود.
اتابک نادری رئیس مجموعه تئاتر شهر درباره ویژه برنامه‌های تئاتر شهر در ماه محرم اظهارداشت: ما برنامه‌ای برای محرم نداریم اما یک نمایش عاشورایی را تا جمعه تمدید کردیم.

وی ادامه داد: پس از اتمام اجراهای فعلی، تئاتر شهر  به دلیل کابل‌کشی فشار قوی حدود 8 روز قطع برق خواهد داشت و تئاتر شهر از 20 آبان‌ماه حدود 7 روز تعطیل خواهد بود. برای جایگزینی پست فشار قوی سه روز زمان می‌برد تا فونداسیون جدید ایجاد شده و بعد از کار کردن کابل‌های جدید برق را وارد مدار کنیم.

رئیس مجموعه تئاتر شهر  تعطیلات دهه اول محرم را بهترین فرصت برای تعمیرات تئاتر شهر خواند و گفت:  قصد داشتیم در دهه اول محرم، برنامه داشته باشیم ولی به دلیل نبود مجال برای بازسازی و برطرف کردن مشکل برق تا جشنواره تئاتر فجر، تصمیم گرفتیم تا از تعطیلی‌ها استفاده کنیم. بعد از تعطیلات طبق جدول شورای هنری برنامه‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

به دلیل اینکه زمان را از دست ندهیم عملیات تعمیرات از شنبه آغاز می‌شود و برق بخشی از تئاتر شهر قطع خواهد شد که این موضوع در مورد سالن‌ها نیست و سالن‌ها برق خواهند داشت.

 ژنراتور تئاتر شهر فعال خواهد شد


 نادری تصریح کرد: در فاز اول تعمیرات کابل‌کشی و نصب ژنراتور مدنظر بود که اگر این اقدامات لازم در تعطیلی تئاتر شهر صورت گیرد، 90 درصد فعالیت در فاز اول انجام می‌شود و چند روز بعد از ادامه فعالیت تئاتر شهر، ژنراتور دیزل تئاتر شهر وارد مدار شده و راه‌اندازی می‌شود. همچنین بازنگری را در اولویت تعمیرات داشتیم که از معاون هنری درخواست کردم تا زمان برگزاری جشنواره فجر آماده‌سازی اولویت‌ها را داشته باشیم که ایشان موافقت کردند.

مبلمان محوطه تئاتر شهر باید تغییر کند/ از سازمان زیباسازی درخواست مساعدت کردیم

مدیر مجموعه تئاتر شهر با بیان اینکه طراحی مبلمان محوطه تئاتر شهر در اولویت بعدی ما خواهد بود، گفت: نیاز است ابتدا مسائل ایمنی و رفاهی داخل مجموعه از صندلی تا علائم هشدار دهنده، خروج اضطراری و... تا عایق‌بندی را ایجاد و تکمیل کنیم سپس طراحی مبلمان محوطه تئاتر شهر را آغاز خواهیم کرد.

وی از مساعدت شهرداری برای ایجاد مبلمان جدید محوطه تئاتر شهر خبرداد و بیان داشت: برای محوطه تئاتر شهر از شهرداری و سازمان‌ زیباسازی کمک گرفتیم. از مسئولان سازمان زیبا‌سازی خواهش کردم تا برای تئاتر شهر چیدمان و مبلمان شهری طراحی کنند و این طرح را به عنوان یک پروژه ویژه تعریف کنند. از شهرداری خواستیم تا مجسمه‌هایی که خروجی سمپوزیوم‌هایی که برگزار کرده و با فضای تئاتر شهر تناسب دارد را در این محوطه استفاده کند. از طرف دیگر معاون هنری هم صحبت‌هایی را با سازمان‌ زیباسازی انجام داده است. همچنین از شهردار جدید منطقه دعوت برای جلسه و همکاری کرده‌ایم.

طرح روشنایی و نورپردازی محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود

نادری از اجرای طرح روشنایی و نورپردازی شبانه محوطه تئاتر شهر توسط سازمان زیباسازی تا یک ماه آینده خبرداد و خاطرنشان کرد: سازمان زیباسازی شهرداری روی طرح روشنایی تئاتر شهر فعالیت می‌کند. طرح اولیه یک سری نواقص داشت که آن را برطرف کردیم تا ان‌شاءالله هویت تئاتر شهر را احیا کنیم. طرح در دوره مدیریت قبلی تئاتر شهر طراحی شده بود اما زمانی که من آمدم طی کارشناسی‌هایی که با دفتر طرح‌های عمرانی ارشاد انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که طرح روشنایی سازمان زیباسازی باید تغییراتی را داشته باشد که ابلاغ شد. اگر مشکل خاصی نباشد تا یک ماه آینده طرح روشنایی و نورپردازی محوطه تئاتر شهر اجرایی خواهد شد.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین