|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
به حکم دکتر "حجت‌الله ایوبی"معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی،"محمد حیدری"به سمت مشاور عالی و نماینده رئیس سازمان در امور جشنواره ها و اصناف منصوب شد.
در متن حکم «محمد حیدری» آمده است: «جناب آقای محمد حیدری؛ نظر به سوابق ارزشمند شما در مدیریت فرهنگی و هنری،به موجب این حکم به عنوان "مشاور عالی و نماینده رئیس سازمان در امور جشنواره‌ها و اصناف"منصوب می‌شوید.

امید است با به کارگیری از تجربه‌های پیشین وتدابیر شایسته،گام‌های مؤثری برای مدیریت یکپارچه و هدفمند جشنواره‌ها جهت اثرگذاری وغنای هرچه بیشتربردارید.

معرفی دبیران کارآزموده و نظارت مستمر بر چگونگی برگزاری جشنواره‌ها ،رسیدگی به امور اصناف و تلاش جهت حضور فعال اتحادیه‌ها و اصناف درتصمیم سازی‌های مدیریت سینمایی،از جمله وظایف شما است.

توفیقات روزافزونتان را در انجام این وظیفه مهم از خداوند متعال خواهانم.»

محمد حیدری متولد 1349 در بجنورد و فارغ التحصیل رشته کارگردانی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است. در کارنامه هنری و حرفه‌ای وی مواردی چون: دبیری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر،ریاست مجموعه تئاتر شهر،رئیس تئاتر امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، بازی و کارگردانی بالغ بر بیست اثر نمایشی،دبیر بخش حرفه ای تئاتر کشورو ... دیده می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین