|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۶
کد خبر: ۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۸
کوه آهن مردان وزنه برداری ملی ایران پس از ماه ها کدورت و دوری از یک دیگر، به اختلافات خود پایان دادند و با یکدیگر آشتی کردند.
این اتفاق خوشایند موجب خواهد شد که ملی پوشان وزنه برداری ایران که از تیم ملی دور مانده بودند، بزودی به این تیم بازگردند و تیم قدرتمندی را راهی رقابت های بین المللی و افتخارات افزونتری را برای ایران سرفراز کسب کنند.

آشتی کنان وزنه برداران ایران با حضور ˈحسین رضازادهˈ رییس فدراسیون، در برنامه ورزش از نگاه دو یکشنبه شب انجام گرفت و به ابتکار این برنامه وزنه برداران المپیکی دور هم جمع شد و لبخند بر لب قول دادند که متحد برای سرفرازی و کسب افتخار بیشتر تلاش کنند.

برنامه ˈورزش از نگاه دوˈ و ˈپیمان یوسفیˈ مجری آن که پنجشنبه گذشته نقطه نظرات اهالی وزنه برداری را برای مردم پخش کرده بود، یکشنبه شب حسین رضازاده، بهداد سلیمی، نواب نصر شلال، کیانوش رستمی و سعید محمد پور را دور هم جمع کرد و پس از بررسی و کالبد شکافی مشکلات یک سال گذشته از همه آنها برای موفقیت وزنه برداری دعوت به همکاری و آشتی دوباره کردند.

ˈرسول رییسیˈ پیشکسوت وزنه برداری نیز در این برنامه آشتی کنان حضور داشت.

در این برنامه، وزنه برداران ملی ایران و رییس فدراسیون وزنه برداری با دست گذاشتن روی کلام الله مجید به اختلافات پایان و قول دادند که دست در دست هم برای موفقیت وزنه برداری گام بردارند.

در این نشست به هر یک از میهمانان یک جلد کلام الله مجید اهدا و مقرر شد طی روزهای یکشنبه و دوشنبه جلساتی در فدراسیون وزنه برداری برگزار و راهکارهای همکاری و مودت بررسی و اجرایی شود.

آشتی کنان تیم ملی وزنه برداری ایران بعد از حدود یک سال درگیری و اختلاف که دامنه آن با بازگشت تیم ملی وزنه برداری از جام جهانی لهستان گسترده تر شده بود، تحقق یافت.

این مهم در حالی اتفاق افتاد که ˈبهداد سلیمیˈ وزنه بردار فوق سنگین ایران در این برنامه بارها با تاکید بر اینکه ˈآقای رضازاده باید با شروط آنها کنار بیاید»، خواستار کناره گیری ˈکوروش باقریˈ از مربیگری تیم ملی وزنه برداری شد، اما رضازاده تا پایان برنامه به زبان نیاورد که با استعفای باقری موافقت کرده است و بارها از موفقیت های وی سخن گفت.

رضازاده در عین حال گفت که به خاطر ˈبرخورد پادگانیˈ باقری با ورزشکاران به او تذکر داده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین