|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۳
کد خبر: ۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹
نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن از طرح شکایت بهداد سلیمی از ضارب خود در دیدار با کوروش باقری سرمربی تیم ملی در بیمارستان خبر داد.
نواب نصیرشلال با بیان اینکه قهرمان المپیک لندن پیگیر شکایت خود است، عنوان کرد: بهداد بزرگواری کرد که جواب وی را نداد اما هیچ کس حق ندارد به خود اجازه چنین اقدامی را دهد.

وی با اشاره به هویت ضارب افزود: وی از مربیان سابق تیم ملی است و بهداد به حرمت اینکه قبلا مربیش بوده است جوابی نداد اما به طور قطع موضوع را از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد تا دیگر کسی جرات چنین کاری را به خود ندهد.

نصیر شلال در خصوص آینده کاری خود توضیح داد: باید به زودی تصمیمی درباره حضور یا عدم حضور خود بگیریم چون فاصله زیادی افتاده و ما هم سالهای جوانی و خوب خود را پای تیم ملی گذاشته ایم و باید تکلیفمان روشن شود.

نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۲ لندن اضافه کرد: رابطه ورزشی و دوستانه ما با باقری سرمربی تیم ملی همچنان پابرجاست اما مسائل کاری را وارد این رابطه نمی کنیم و اختلافات قدیمی همچنان پابرجا خواهد بود.

این وزنه بردار المپیکی با اشاره به بستری شدن کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری در بیمارستان تصریح کرد: به بد کسی راضی نیستیم و هر کس در شرایط بیماری و سخت گرفتار شود خوشحال نمی شویم.

در دیداری که بهداد سلیمی و سایر وزنه برداران المپیکی چند روز پیش با کوروش باقری در بیمارستان قلب تهران به منظور عیادت از وی داشتند یکی از مربیان سابق تیم ملی با حمله به بهداد سلیمی وی را مضروب کرد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین