|
|
امروز: شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
مسابقات جهانی وزنه‌برداری - لهستان/
کد خبر: ۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۲
بهادر مولایی با ثبت رکورد 458 کیلوگرم در مجموع دوحرکت بر سکوی دوم جهان ایستاد.
درآخرین رقابت وزنه برداران در مسابقات جهانی لهستان ، وزنه برداران دسته فوق سنگین(150+ کیلوگرم) برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند . روسلان آلبگوف نفر سوم المپیک که در غیاب بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی (قهرمان و نایب قهرمان المپیک لندن و جهانی پاریس) مدال طلا یک ضرب رابدست آورد برای کسب عنوان قوی ترین مرد جهان رقابت جدی را در حرکت دوضرب با بهادر مولایی آغاز کرد. در پایان این رقابت بهادر مولایی با 255کیلوگرم در دوضرب و کیلوگرم در مجموع دو حرکت 458 مدال نقره جهان را بر گردن آویخت. روسلان آلبگوف با 255 کیلوگرم در دوضرب و مجموع 464 کیلوگرم قهرمان جهان شد. الکسی اوفچف با 230 کیلوگرم در یک ضرب و 430 در مجموع سوم جهان شد.

بهادر مولایی در حرکت دوضرب کار خود را با وزنه 241 کیلوگرمی آغاز کرد که توانست این وزنه را مهار کند. در حرکت دوم وزنه 255 کیلوگرم را باید بالای سر می برد که ای وزنه را نیز بالای سر برد.مولایی در آخرین حرکت خود وزنه 261 کیلوگرم را میخواست مهار کند که تنوانست آن را مهار کند. با این حال با 255 کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد.

مربیان روسلان آلبگوف در حرکت اول وزنه 242 کیلوگرم را درخواست دادند که توانست آن را مهار کند.آلبگوف هم در حرکت دوم وزنه 255 کیلوگرم را درخواست کرد که در مهار آن موفق نبود اما در حرکت سوم توانست وزنه 255 کیلوگرم را بالای سر ببرد و با 464کیلوگرم در مجموع دو حرکت به کار خود پایان داد.

آرتم اواداچین از اکراین در ابتدا وزنه 232 کیلوگرم را مهار کرد. در حرکت دوم وزنه 241 کیلوگرمی را باید بالای سر می برد که در مهار این وزنه موفق نبود. مربیان اواداچین در حرکت سوم وزنه 242 کیلوگرم را درخواست دادند که آن را انداخت و با 232 کیلوگرم مدال برنز دوضرب را کسب کرد.
منبع: ایسنا
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین