|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸
دبیرکل کنفدراسیون وزنه‌برداری گفت: دوستان یک مقدار حرف‌هایی که در رسانه‌ها می‌زنند را حلاجی کنند و به جای پرداختن به حاشیه‌ها بر روی مسابقات قهرمانی جهان تمرکز کنند.
علی مرادی در خصوص صحبت‌های حسین رضازاده مبنی بر اینکه ضارب بهداد سلیمی زمان مرادی مربی تیم ملی بوده است، گفت: خیلی‌ها در زمان ریاست من در فدراسیون وزنه‌برداری، مربی تیم ملی ما بودند و در اردوها حاضر بودند و به واقع دلیل چنین صحبت‌هایی را متوجه نمی‌شوم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا این حرف‌های کودکانه و به دور از واقعیت مطرح می‌شود. بنابراین جا دارد دوستان یک مقدار حرف‌هایی که در رسانه‌ها می‌زنند را حلاجی کنند و به جای پرداختن به این حاشیه‌ها بر روی مسابقات قهرمانی جهان تمرکز کنند.

مرادی تصریح کرد:‌ ایران در حالی در رقابت‌های وزنه‌برداری کشورهای اسلامی شرکت نکرد که با توجه به صحبت‌های افشارزاده در صورت تحقق این امر می‌توانستیم بین کشورهای اسلامی عنوان قهرمانی را کسب کنیم. کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش این همه به فدراسیون‌ها کمک می‌کنند تا در چنین روزهایی، فدراسیون‌ها در میادین بین‌المللی در راستای سربلندی ایران حرکت کنند که متاسفانه در فدراسیون وزنه‌برداری این اتفاق نمی‌افتد.

دبیرکل کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا یادآور شد: حرف‌هایی به کمیته گفته‌اند که غیرکارشناسی است و این حرف که به خاطر نزدیکی به رقابت‌های قهرمانی جهان در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت نمی‌کنیم ناشی از خودمحوری و خودشیفتگی است، ضمن اینکه همین حالا هم با توجه به استعدادهایی که داریم، با یک برنامه‌ریزی بهتر می‌توانیم وزنه‌برداران را در یک برهه زمانی در چند رقابت شرکت داد.

وی افزود: اینکه بگویند ضارب سلیمی، زمان من مربی تیم ملی بوده یک فرار رو به جلو بوده و به جای این حرف‌ها دلایل عدم حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا را بیان کنند. مطمئن باشید که عدم حضور در رقابت‌های کشورهای اسلامی حتی قهرمانی جهان را هم کمرنگ می‌کند.

 
مرادی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است در وزارت ورزش دارای سمت شود، گفت:‌ طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همه موظفند تا به این دولت کمک کنند اما کمک کردن به این نیست که حتماً پستی گرفته شود و مسئولیتی به دوش آدم باشد. می‌توان بدون گرفتن سمت و مسئولیت هم کمک کرد و بر حسب تکلیفی که امر شده است وظیفه همه هست تا حتی بدون گرفتن پست و سمت هم به دولت کمک کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم افتخار می‌کنم که به عنوان یک ایرانی و مسلمان در کنفدراسیون آسیا، سمت دبیرکلی را دارا هستم و تمام خانواده وزنه‌برداری جهان به این وسیله من را می‌شناسند.

مرادی در پایان گفت: از سوی فدراسیون جهانی رسما به جلسات و کنگره‌های بین قاره‌ای که در حاشیه رقابت‌های قهرمانی جهان برگزار می‌شود، دعوت شده‌ام.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین