|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰
محمود گودرزی رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران، جدی‌ترین گزینه پیشنهادی دولت برای معرفی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان است.
داریوش اسماعیلی عضو فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، گفت: جدی‌ترین گزینه وزارت ورزش و جوانان تا این لحظه محمود گودرزی، رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران است.

وی افزود: در سوابق کاری گودرزی، استاد تمامی رشته علوم ورزش دانشگاه تهران نیز دیده می‌شود. البته گودرزی، برنامه‌هایش را جهت بررسی به دولت ارائه کرده است و احتمالا فردا به مجلس معرفی می‌شود. پیش از این مسعود سلطانی‌فر و سید رضا امیری‌صالحی به عنوان وزرای پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شدند اما مجلس به آنها رای اعتماد نداد.

محمود گودرزی از سال از ۱۳۸۷ تا کنون، ریاست دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران را برعهده دارد. وی در سال ۹۰ با انتقاد از ورزش کشور گفته بود: افرادی که به عنوان تعیین کننده و سیاست‌گذاران ورزش در راس هرم قرار گرفته‌اند به دلیل نداشتن صلاحیت فنی و عدم آشنایی به ورزش کشور مانند کوه یخی می‌مانند که زیر آب شناورند و همواره قادر به گرفتن تصمیمات درست و منطقی نیستند. زمانی که وزیر ورزش انتصابی باشد و شناخت محدودی نسبت به مفاهیم اصلی ورزش داشته باشد، نتیجه کار باید روند سکون به خود بگیرد.

محمود گودرزی، رئیس کنگره ملی - تخصصی "علوم ورزشی؛ نیاز نسل" فردا است که ۲۱ و ۲۲ آذرماه سال ۹۲ با محوریت دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. "مقایسه عوامل مربوط به شادکامی بین ورزشکاران رشته‌های انفرادی و تیمی دانشگاه تهران"، "مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، مدیریت استعداد"، "روش‌شناسی تمرین(راهبردها، اصول و مبانی) (رشته تربیت‌بدنی)"، "تغذیه ورزشکاران"، "اصول علمی کشتی گرفتن و اص‍ول‌ آم‍وزش‌ ک‍ش‍ت‍ی‌ (از م‍ب‍ت‍دی‌ ت‍ا پ‍ی‍ش‍رف‍ت‍ه‌): راه‍ن‍م‍ای‌ اس‍ت‍ادان‌، م‍رب‍ی‍ان‌، ک‍ش‍ت‍ی‌گ‍ی‍ران‌ - دان‍ش‍ج‍وی‍ان‌ ت‍رب‍ی‍ت‌ ب‍دن‍ی‌" از جمله کتب نوشته شده توسط گودرزی است.

محمدحسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس می‌گوید: فردا یکشنبه ۱۲ آبان، آخرین مهلت دولت برای معرفی وزیر پیشنهادی ورزش است. دولت باید تا فردا وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را به مجلسی معرفی کند، مگر اینکه به قانون التزام نداشته باشد. برخی رسانه‌های خبر پیشتر از محمد دادکان، رسول خادم، امیدوار رضایی، محمدرضا دستغیب (نماینده شیراز) و محمدرضا تابش (نماینده اردکان) نام برده‌اند.

هنوز این افراد یا مشاورانشان، اخبار منتشره درباره احتمال معرفی‌شان به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را تایید یا تکذیب نکرده‌اند. حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور یک روز پس از اینکه مجلس به صالحی امیری رای اعتماد نداد، با استناد اصل ۱۳۵ قانون اساسی، محمد شریعتمداری معاون اجرایی خودش را به عنوان سرپرست این وزارتخانه، معرفی کرده است.


منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین