|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷
»
کد خبر: ۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳
وزیر کشور با بیان اینکه هر نوع پیام ما در تلاقی 13 آبان و آستانه ماه محرم، پیام مقاومت است، گفت: اگر مردم از دولت حمایت نکنند دشمن تلاش خواهد کرد موازنه سیاسی ما را به هم بزند.
وزیر کشور با بیان اینکه هر نوع پیام ما در تلاقی 13 آبان و آستانه ماه محرم، پیام مقاومت است، گفت: اگر مردم از دولت حمایت نکنند دشمن تلاش خواهد کرد موازنه سیاسی ما را به هم بزند.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی دقایقی پیش در مراسم تودیع و معارفه محمدرضا فلاح زاده و سید محمد میرمحمدی اردکانی، استانداران قدیم و جدید یزد گفت: تغییر مدیریت‌های ارشد به دنبال تغییر دولت‌ها امری پذیرفته شده است و به رغم اطلاع از تلاش‌های مدیران ارشد در بسیاری از استان‌ها، ناگزیر به برخی تغییرات هستیم.

وی، فلاح‌زاده (استاندار سابق یزد) و خانواده‌اش را نمونه‌ای از اخلاق، علم و عمل دانست و افزود: ایشان فردی پرکار، پیگیر و جدی در کار و تلاش بود و امیدواریم از خدمات ایشان در بخش‌های دیگر استفاده شود.

وزیر کشور، استاندار جدید یزد را نیز فردی پرانگیزه، پرتلاش و با اخلاق دانست و اظهار امیدواری کرد که با کمک‌های مردم و مدیران بتواند در پیشرفت و توسعه استان یزد قدم بردارد.

رحمانی‌فضلی با ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم یزد عنوان کرد: دکتر روحانی تاکید کردند که در سفرهای استانی خود، یزد را در اولویت قرار می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: استانداران ما باید در استان‌ها نه با شعار و حرف بلکه در عمل در همه امور اقتصادی و سیاسی با تدبیر عمل کنند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: مسئولان دولتی باید نهایت پاک‌دستی را داشته باشند و با هرگونه سوء‌استفاده از بیت‌المال مبارزه کنند و مظهر پاک‌دستی در دولت روحانی باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در زمانی که حکومت‌های سوسیالیستی در زمینه اقتصادی شکست خوردند و نظام‌های استکباری در جهان به مسلخ عدالت رفته‌اند ما به عنوان دولت اعتدال و امید پا به میدان گذاشته‌ایم.

رحمانی‌فضلی، کارآمدی را به عنوان پاشنه آشیل حاکمیتها دانست و افزود: این حکومت‌ها هرگز در علم و اخلاق نمی‌توانند با ما مقابله کنند چراکه دین ما جامع و کامل است و آنچه که ما را در سطح دنیا به چالش می‌کشد، بحث کارآمدی است.

وی تصریح کرد: دشمن از طریق استکبار به ما چشم دوخته و مانده‌ است که ایران چگونه 34 سال به رغم فشارهای جنگ و کودتا و تحریم و تهدید و گردهمایی‌های سیاسی هر روز به رشد و بالندگی دست پیدا کرده است.

وزیر کشور عنوان کرد: این موفقیت‌ها با کارآمدی امکان‌پذیر است و باید هرچه سریع‌تر خود را در تمام عرصه‌ها، کارآمد و به‌روز کنیم.

وی عنوان کرد: اکنون باید منابع مردمی را به جای نفت به کار بگیریم و موج خروشان تفکر انسانی را وارد امور مختلف کشور کنیم و قانونگذاری درستی را در مجلس انجام دهیم.

وی همچنین ادامه داد: یزد ثابت کرده است که در آب و هوای بیابانی و نبود شرایط مناسب برای کشاورزی، باز هم درخشیده است و مانند گذشته توانسته با قناعت و زحمت به فعالیت و حیات خود به بهترین نحو ادامه دهد.

رحمانی‌فضلی تاکید کرد: باید در حوزه اقتصاد به تجهیز منابع بپردازیم و صرفه‌جویی را سرلوحه کار خود قرار دهیم؛ مصرف ما زیاد و باید مصرف را مدیریت کنیم.

وی تصریح کرد: می‌توان 20 درصد مصرف را به راحتی صرفه‌جویی کرد و بهره‌وری را در اقتصاد بالا برد.

وزیر کشور با تاکید بر این‌که بهره‌وری در اقتصاد ما بسیار ضعیف است، افزود: از منابعی که در اختیار ماست‌ به درستی استفاده نمی‌شود و بهره‌وری ما اکنون زیر یک درصد است و این در شان مردم ایران نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر نوع پیام ما در تلاقی 13 آبان و آستانه ماه محرم، پیام مقاومت است.

رحمانی‌فضلی تاکید کرد: اگر مردم مقاومت نکنند و از سیاست‌های دولت خود حمایت نکنند دولت در اجرای برنامه‌های خود موفق نخواهد شد و دشمن تلاش خواهد کرد موازنه سیاسی ما را به هم بزند.

وی تصریح کرد: باید با استفاده از تدابیر و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری و خون شهدا، دولت تدبیر و امید را به پیش ببریم.

گفتنی است، در این مراسم از خدمات محمدرضا فلاح‌زاده تجلیل و سید محمد میرمحمدی اردکانی به عنوان استاندار یزد معرفی شد.

منبع: فارس
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین