|
|
امروز: پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸
»
کد خبر: ۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵
دبیر ستاد مردمی رمی جمرات از اکران طرح های گرافیکی با مفاهیم ضد استکباری و ضد آمریکایی از جمله طرح واره های هنری "صداقت آمریکایی" در بیش از 70 نقطه از شهر مشهد خبرداد.
دبیر ستاد مردمی رمی جمرات از اکران طرح های گرافیکی با مفاهیم ضد استکباری و ضد آمریکایی از جمله طرح واره های هنری "صداقت آمریکایی" در بیش از 70 نقطه از شهر مشهد خبرداد.

مجتبی مختاری، دبیر ستاد مردمی رمی جمرات در گفتگو با صبح توس با اشاره به تشکیل ستاد مردمی رمی جمرات، اظهار کرد: این ستاد از دو هفته پیش در خراسان رضوی تشکیل شده است.

وی با اشاره به اهداف تشکیل این ستاد، تصریح کرد: هدف روشنگری و افشای ماهیت آمریکا و رژیم صهیونیستی و اعلام مواضع تشکل ها و فعالان فرهنگی استان خراسان رضوی تشکیل شده است.

مختاری خاطرنشان کرد: ستاد مردمی رمی جمرات با عنایت به تحولات منطقه و بیداری اسلامی ملت های مسلمان و نقش تاریخی انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگو و نماد ظلم ستیزی و مبارزه با کفر و استبداد در منطقه، اقدام به برگزاری برنامه های مختلف به مناسبت فرارسیدن روز ملی استکبارستیزی نموده است.

وی با اشاره به اکران طرح های گرافیکی ضد استکباری در مشهد، افزود: بمناسبت 13 آبان، این ستاد به صورت مردمی اقدام به اکران طرح های گرافیکی با مفاهیم ضد استکباری و ضد آمریکایی از جمله طرح واره های هنری "صداقت آمریکایی" که چندی قبل در تهران به نمایش گذاشته بود، در پیش از 70 نقطه از شهر مشهد در قالب بیلبوردها و سازه های شهری نموده است.

دبیر ستاد مردمی رمی جمرات یادآور شد: این کار مردمی بوده و با هدف روشنگری و افشای ماهیت آمریکا و رژیم صهیونیستی و اعلام مواضع تشکل ها و فعالان فرهنگی استان خراسان، طراحی و اقدام شده است و سایر کارها هم متعاقبا اعلام خواهد شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
0
0
صهیونیسم داخلی ...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین