کد خبر: ۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
مديرعامل باشگاه پرسپوليس از احتمال حضور فرهاد مجيدي در ديدار پيشکسوتان پرسپوليس و ستاره‌هاي ميلان خبر داد.
محمد رويانيان در مورد برگزاري ديدار پيشکسوتان پرسپوليس و ستارگان ميلان اظهار داشت: اين مسئله بستگي به زماني دارد که سازمان ليگ براي ما تنظيم مي‌کند. اگر سازمان ليگ تائيد کند، در تاريخ 7 آذر مقابل ميلان قرار مي‌گيريم. پيش از اين ميلاني‌ها تاريخي را به ما پيشنهاد کرده بودند که با تاسوعا و عاشوراي حسيني مقارن بود به خاطر همين تاريخ بازي تغيير کرد و همزمان با يکي از بازي‌هاي استقلال شده است. متاسفانه هنوز نتوانسته‌ايم در اين مورد هماهنگي بوجود آوريم.

وي در پاسخ به اين سوال که در صورت برگزاري اين بازي چه بازيکناني براي پرسپوليس و ميلان به ميدان خواهند رفت عنوان کرد: هنوز زود است که بخواهيم در اين مورد صحبت کنيم. زماني که تاريخ بازي قطعي شد جزئيات اين مسابقه را اطلاع‌رساني مي‌کنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه بازي اين تيم با ميلان يک کار ملي است گفت: من در اين خصوص هيچ ادعايي ندارم و فقط دوست دارم به مردم کمک کنم. ضمن اينکه اعتقاد دارم پرسپوليس و استقلال هر تيمي را که بخواهند مي‌توانند به ايران بياورند. 3،4 سالي است که کمي روابط ايران با برخي از کشورها به خاطر تحريم‌هاي سياسي تيره شده و اميدوارم اين تحريم‌ها هم شکسته شود اما ما هر تيمي را که بخواهيم مي‌توانيم به ايران بياوريم. مگر قرار نبود هامبورگ به تهران بيايد؟

رويانيان ادامه داد: اينگونه کارها ممکن است هزينه داشته باشد و لابي هم بخواهد، اما کار بزرگي نيست. به نظر من هنوز 10 بازيکن پرسپوليس و فوتبال ايران همانند باقري، هاشميان، مهدوي‌کيا و مجيدي با وجود خداحافظي سرحال هستند. در اين مورد بحث، بحث ملي است. من نه کري دارم و نه مي‌خواهم چيزي را ثابت کنم ولي واقعا آرزو داشتم چنين مسابقه‌اي را براي باقري، هاشميان و مهدوي‌کيا برگزار کنم و به احترام آنها يک تيم بزرگ را به تهران بياورم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا امکان دارد فرهاد مجيدي هم در اين بازي به صورت رسمي از دنياي بازيگري خداحافظي کند، تصريح کرد: درست است که پرسپوليس و استقلال رقيب يکديگر هستند و در زمين با هم رقابت دارند اما همه ما براي يک کشور هستيم، چه اشکالي دارد اگر اين اتفاق هم رخ دهد؟ با اينکه من خودم را هميشه قرمز مي‌دانم اما معتقدم اين مسئله فراتر از رنگ‌هاست. همه ما فرزند اين مملکت هستيم و بايد بين ما دوستي وجود داشته باشد. ممکن است از مجيدي هم در بازي با ميلان دعوت کنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در واکنش به اين مسئله که چرا اعلام کرده بيمار شده است و نمي‌خواهد ديگر به کارش ادامه دهد به تسنيم گفت: 6 ماه است بلاتکليف هستيم و نمي‌دانيم وزير ورزش چه کسي است، نمي‌دانيم پرسپوليس و استقلال خصوصي مي‌شوند يا خير، اصلا نمي‌دانيم خصوصي هستيم يا دولتي! همين بلاتکليفي باعث شده پروژه‌هاي اقتصادي ما مسکوت بماند و به پرسپوليس ضربه بزند. به خاطر همين اتفاقات نتوانستم براي پرسپوليس درآمدزايي کنم، حالا که نمي‌توانم مشکلات را حل کنم براي چه بمانم، اصلا بودنم چه ارزشي دارد؟ من به عنوان مديرعامل پرسپوليس بايد بتوانم زيرساخت‌ها را بسازم و توسعه دهم اما اين اتفاق در اين مدت رخ نداده است.

رويانيان در پاسخ به اين سوال که آيا با محمد جمشيدي و علي پروين اعضاي هيئت مديره پرسپوليس اختلاف دارد اظهار داشت: مشکلات من اينها نيستند، تنها مشکل من بلاتکليفي است چون نمي‌توانم پروژه‌هاي اقتصادي‌ام را ادامه دهم. از ابتداي فصل تاکنون 12،13 ميليارد پول خرج کردم که فقط يک ميليارد آن را دولت پرداخت کرده است آن هم در شرايطي که به تيم رقيب من 3 ميليارد تومان پرداخت کردند. واقعا نمي‌دانم چرا اين اتفاقات رخ مي‌دهد.

وي در خصوص مشکلات مالي بازيکنان پرسپوليس و همچنين ناراحتي نيلسون از اين اتفاق گفت: من با نيلسون صحبتي نداشتم يعني با بازيکني که در مورد پول صحبت کند حرفي ندارم. آدم اگر کوه هم باشد آب مي‌شود. 3 فصل است که از من مي‌کَنند، مگر چقدر پول دارم و يا بانک دارم؟ به خدا اگر بانک هم داشتم در اين مدت پول‌هايم تمام مي‌شد.
منبع: تسنیم
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین