کد خبر: ۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳
ماجدی در پاسخ به سوالی در مورد شباهت خداحافظی مجیدی با مهدوی‌کیا نیز گفت: اصلا او را با مهدوی‌کیا مقایسه نکنید. مهدوی‌کیا را از فوتبال خداحافظی دادند اما مجیدی با میل خودش این کار را انجام داد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان این‌که خداحافظی مجیدی به هیچ وجه شباهتی به خداحافظی مهدوی‌کیا نداشت، گفت: مهدوی‌کیا را از فوتبال خداحافظی دادند اما مجیدی با میل خودش این کار را انجام داد.

 میرشاد ماجدی پس از خداحافظی ناگهانی فرهاد مجیدی از میادین فوتبال گفت: ما قبل از بازی از این قضیه مطلع شدیم و اصلا در جریان نبودیم. حتی خود فتح‌الله‌زاده هم از این قضیه اطلاعی نداشت.

سرپرست استقلال خاطرنشان کرد: به دنبال این مساله قبل از بازی خیلی تلاش کردیم او را از تصمیمش منصرف کنیم اما مجیدی تصمیم خود را گرفته بود. شاید مجیدی از فوتبال خداحافظی کرد اما مطمئن باشید او در کنار استقلال خواهد ماند. ای کاش همه در اوج از فوتبال خداحافظی کنند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد شباهت خداحافظی مجیدی با مهدوی‌کیا نیز گفت: اصلا او را با مهدوی‌کیا مقایسه نکنید. مهدوی‌کیا را از فوتبال خداحافظی دادند اما مجیدی با میل خودش این کار را انجام داد. 

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین