|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۷
کد خبر: ۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۰
تیم فوتبال استقلال تهران در دیداری معوقه از هفته دهم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (سه شنبه) برابر تیم مس کرمان قرار گرفت و با درخشش سیدمهدی رحمتی از شکست برابر این تیم گریخت.
تیم فوتبال استقلال تهران در دیداری معوقه از هفته دهم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (سه شنبه) برابر تیم مس کرمان قرار گرفت و با درخشش سیدمهدی رحمتی از شکست برابر این تیم گریخت.

استقلال که بعدازظهر امروز (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم قعرنشین مس بود مقابل این تیم به تساوی یک بر یک رسید و متوقف شد. 

مصطفی شجاعی در دقیقه یک برای تیم مس کرمان گلزنی کرد و سیاوش اکبرپور در دقیقه 55 گل تساوی تیم استقلال را برای این تیم به ثمر رساند. 

شاگردان امیر قلعه نویی که دیدار برابر مس کرمان را راحت گرفته بودند خیلی زود سرخورده شده و در دقیقه یک دروازه شان گشوده شد. در این صحنه شوت بی هدف ˈادینهوˈ مهاجم تیم مس کرمان به مصطفی شجاعی رسید و این بازیکن به دور از دست های رحمتی دروازه استقلال را باز کرد. 

استقلالی ها که انتظار این نتیجه برابر قعرنشین لیگ برتر را نداشتند، حملات زیادی را روی دروازه تیم مس کرمان طراحی کردند که هیچ کدام نتیجه نداد.

مهم ترین اتفاق این نیمه، مهار ضربه سنگین فرهاد مجیدی توسط حسن رودباریان دروازه بان تیم مس کرمان بود و این دروازه بان مانع از گلزنی مجیدی شد و این نیمه با همین نتیجه به پایان رسید. 

در نیمه دوم شاگردان امیر قلعه نویی با استفاده از فضای خالی پشت دفاع تیم مس کرمان در صدد رسیدن به گل بودند و تلاش آنان سرانجام در دقیقه 55 نتیجه داد و با گلزنی سیاوش اکبرپور گل تساوی استقلال وارد دروازه تیم مس کرمان شد. 

در ادامه مسی ها جلو کشیدند و با خطای هند پژمان منتظری که در محوطه جریمه رخ داد تیم مس صاحب ضربه پنالتی شد و پشت این ضربه فرزاد حسین خانی کاپیتان مس قرار گرفت و توپ را به دستان رحمتی کوبید و گل نشد. 

در ادامه تلاش بازیکنان دو تیم نتیجه ای در بر نداشت و بازی با همین نتیجه به پایان رسید. تیم استقلال با کسب یک امتیاز این دیدار 20 امتیازی شد و جای تیم سایپای البرز را در رده ششم گرفت. 

تیم مس کرمان نیز 8 امتیازی شد و همچنان در قعر جدول باقی ماند. 

سعید مظفری زاده با نشان دادن کارت زرد به فردین عابدینی، جواد نکونام، امیرحسین صادقی و سیاوش اکبرپور بازیکنان تیم استقلال آنان را جریمه کرد. همچنین علیرضا ابراهیمی نیز به همین ترتیب جریمه شد. 

** جدال امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی مربیان حال حاضر و سابق استقلال حساسیت های این بازی را بالا برده بود. 

** استقلال در این بازی خسرو حیدری، هاشم بیک زاده و حنیف عمران زاده را در اختیار نداشت. 

** شش هزار و 300 نفر از نزدیک این بازی را از نزدیک مشاهده کردند. 

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین